Avatar billede vama Nybegynder
19. februar 2005 - 13:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Intet DVI signal

Hej allesammen.

Endelig har jeg fået mit nye grafikkort (Sapphire Radeon X800XT Platinum Edition). Meen, Nu kan den ikke finde noget digitalt signal. Der står...No Signal, check cable. Skærmen er en Samsung Syncmaster 173P. Har installeret driver til skærm og grafikkort, men den vil kun finde det analoge signal.

Er der en løsning på mit problem?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. februar 2005 - 13:55 #1
Prøv at højreklikke skrivebordet og vælg egenskaber. Klik fanebladet indstillinger og klik knappen avanceret. Kig på fanebladet ATI skærme om den kan detekte at der er noget i dvi porten.
Avatar billede vama Nybegynder
19. februar 2005 - 14:02 #2
Den viser hverken om der er dvi port eller ej
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. februar 2005 - 14:07 #3
Hvis der er noget tilsluttet i både dvi og analog porten skal den vise 2 skærme derinde som kan vælges.
Hvad kan du se derinde ?
Avatar billede vama Nybegynder
19. februar 2005 - 14:13 #4
Det der er inde i avanceret er ...Catalyst Control Center. Og inde i controlcenteret viser den kun 1 Analog skærm.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
19. februar 2005 - 14:27 #5
:( så kan jeg nok ikke hjælpe. Held og lykke med problemløsningen.
Avatar billede vama Nybegynder
19. februar 2005 - 14:29 #6
øv så :( . Men tak for forsøget
Avatar billede vama Nybegynder
19. februar 2005 - 16:33 #7
Andre der måske har et bud?
Avatar billede vama Nybegynder
26. februar 2005 - 08:53 #8
Ser ikke ud til at være nogen. Returnerer point til mig selv