Avatar billede goofy-15 Nybegynder
19. februar 2005 - 13:40 Der er 15 kommentarer

Creative Muvo Nomad TX 256 MB

Efter et stykke tid virker min mp3 ikke mere.... Der sker slet ikke noget når jeg holder ON/OFF knappen nede.... Har prøvet at ligge det nyeste firmware ind på den og skiftet batteri og cover... Den viser at der er 243 mb på den hvilket er normalt.... Men hva ska jeg gøre :'(... PLZ HJÆLP MIG !!!
PS den har virket med de mp3'er jeg prøver at ligge ned på den...
Avatar billede kalp Novice
19. februar 2005 - 13:43 #1
kommer den med et genopladerligt batteri eller anvender den bare små aaa batterier?
Avatar billede goofy-15 Nybegynder
19. februar 2005 - 13:43 #2
små aaa batterier...
Avatar billede kalp Novice
19. februar 2005 - 13:45 #3
kan du få kontakt til den via din computer? kommer der så noget i displayet?
Avatar billede goofy-15 Nybegynder
19. februar 2005 - 13:50 #4
ja... den lyser når jeg smider mp3 indpå og kan sagtens se alt pladsen.... nemli 243mb
Avatar billede kalp Novice
19. februar 2005 - 13:57 #5
Prøv lige at tænde den imens den er tilsluttet din pc.. fortæl mig om den kan det
Avatar billede goofy-15 Nybegynder
19. februar 2005 - 14:23 #6
det kan man ikke...
Avatar billede kalp Novice
19. februar 2005 - 14:25 #7
ok. så må du lige holde spørgsmålet åbent lidt endnu.. kan være der er nogen som har nogen forslag, men mit bud er, at din tænd knap er defekt eftersom den ikke kan tænde når den er tilsluttet din pc... hvilket i hvertfald bekæfter at den får strøm!
Avatar billede goofy-15 Nybegynder
19. februar 2005 - 14:30 #8
den er ikke defekt... der er noget andet galt...
Avatar billede kalp Novice
19. februar 2005 - 14:31 #9
Prøv at køre en scandisk på din mp3(tvivler på det hjælper men hvem ved.) højreklik på det og vælge egenskaber.. mener det er under fanen funktioner du vælger scandisk
Avatar billede goofy-15 Nybegynder
19. februar 2005 - 14:34 #10
virkede ikke :(
Avatar billede kalp Novice
19. februar 2005 - 14:35 #11
Hvordan kan du være sikker på det ikke er en defekt tænd knap?:) en dårlig lodning kan jo være årsagen.. man kan sige hvis den ikke er defekt så burde problemer stå beskrevet i manualen til den samt løsning:)
Avatar billede goofy-15 Nybegynder
19. februar 2005 - 14:37 #12
den har jo virket før... og jeg har ikke været "voldelig" mod den...
Avatar billede kalp Novice
19. februar 2005 - 14:41 #13
Det behøver man heller ikke, at være:) men som jeg sagde lad os se hvad andre har at forslag samt vurderinger:)
Avatar billede goofy-15 Nybegynder
19. februar 2005 - 14:41 #14
ja... kan være de har haft samme problem
Avatar billede kalp Novice
02. marts 2005 - 14:00 #15
goofy-15 har du været nede i butikken og få den vurderet eller?