Avatar billede woogoo Nybegynder
19. februar 2005 - 00:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken grafikdriver skal jeg ha fat i?

Hey eksperter. Jeg har lige skiftet over til Linux Ubuntu. Jeg skal ha en ny driver til mit grafikkort. et Nvidia Geforce 4 TI-4800SE. Jeg har været inde på deres hjemmeside men er ikke helt sikker på hvilken jeg skal ha fat i.. nogen der kan hjælpe mig?

Kunne også være rart hvis der var en der ville fortælle mig hvordan jeg installerede driveren rigtigt.

//woogoo
Avatar billede yasw Nybegynder
21. februar 2005 - 19:34 #1
Måske denne guide kan bruges. Godt nok til Mandrake, men siden Redhat også er RPM-baseret, burde det vel gå an. Uden at vide det helt præcist, mener jeg at de nvidia drivere der er lavet til Linux mere eller mindre er til alle kort.

http://www.linuxin.dk/artikler/index.php?id=1917
Avatar billede woogoo Nybegynder
26. september 2005 - 20:23 #2
ellers tak for hjælpen.. men kunne ikke finde noget der virkede