Avatar billede zan4 Nybegynder
18. februar 2005 - 21:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor lang tid en's computer står tændt ?

Hej..

eftersom jeg ikke kunne komme ind under programmer valgte jeg at skrive spørgsmålet her.! Er der nogen som kender et program som man gratis kan hente, så man kan se hvor lang tid ens computere har stået tændt..?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. februar 2005 - 21:22 #1
Min PC er aldrig slukket.....
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. februar 2005 - 21:32 #2
Har du netvärk på, kan du se hvor lang tid du har väret på der ;o)
Avatar billede screem_brille Novice
18. februar 2005 - 21:32 #3
i en command promt skriver du : systeminfo
Avatar billede zan4 Nybegynder
18. februar 2005 - 21:36 #4
når jeg skriver systeminfo i den dr cmd boks så kommer der kun frem hvor lang tid den har stået tændt siden jeg startede den, det jeg efterlyste var såden jeg kunne se hvor lang tid den har været tændt altså ik bare lige siden jeg tændte den sidst..
Avatar billede d4rkd3vil Nybegynder
18. februar 2005 - 22:07 #5
Snakker du om tiden på hvor lang tid din Windows har været installeret?
Avatar billede zan4 Nybegynder
18. februar 2005 - 22:22 #6
ja eller... har bare hørt om noen som har på deres computere så når den starter op og kommer ind i det dr hvor man kan logge på i XP står der så ved dem hvor lang tid de har brugt deres computere eller hvor lang tid den har stået tændt..
Avatar billede d4rkd3vil Nybegynder
18. februar 2005 - 22:26 #7
Det siger mig godt nok ikke rigtigt noget det sidste her du har kommenteret,
men jeg kunne formode hvis det står PÅ LOGON SKÆRMEN, at det så må være en anden logonskærm de har hentet. Eller at de har ændret i den...
Avatar billede zan4 Nybegynder
19. februar 2005 - 00:37 #8
okay..