Avatar billede breaker-animation Nybegynder
18. februar 2005 - 18:26 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

customise colors i flash

Hej.
Jeg vil gerne i gang med at tegne i flash og har fundet den helt rigtige  hudfarve som er #FFCF9F.
Hvordan tilføjer jeg den som cusomise colors i flash???
Avatar billede n!nja Nybegynder
18. februar 2005 - 18:49 #1
Hvis du indtaster din farvekode i paletten "Color mixer", så kan du aflæse RGB værdierne og herefter indtaste disse værdier i "Colors" paletten.

Herefter kan du tilføje den til listen over dine brugerdefinerede farver.

/N!NJA
Avatar billede n!nja Nybegynder
18. februar 2005 - 19:36 #2
Gav det mening...? :)
Avatar billede breaker-animation Nybegynder
18. februar 2005 - 20:09 #3
ja men 1. hvordan åbnere jeg color palleten.
2.da jeg prøvede at tilføje den i menuen farve så indtastede jeg værdierne og valgte føj til brugerdefinerede farver så genstartede jeg flash og trykkede på colors men den var der ikke.
Avatar billede n!nja Nybegynder
18. februar 2005 - 20:18 #4
Ok - nu har jeg den :)

Hvis du opretter farven i din "Color mixer", kan du ved at klikke i højre hjørne af denne vælge "Add swatch", hvorefter denne tilføjes til "Color swatches" paletten.

Ved at klikke i højre hjørne af "Color swatches" paletten kan du vælge "Save af default" hvorefter din farve og vil optræde i paletten efter du har genstartet Flash.

/N!NJA
Avatar billede breaker-animation Nybegynder
18. februar 2005 - 20:32 #5
nu hjalp det
thankies ^_^

og hvis min com ellers kan finde ud af at gi dig pointene får du dem nok snart :)
Avatar billede n!nja Nybegynder
18. februar 2005 - 20:40 #6
Det var så lidt - takker for points :)