Avatar billede alsoknownas Nybegynder
18. februar 2005 - 15:44 Der er 2 kommentarer

Nokia 6230 & dku-2 datakabel

Hejsa! Jeg har lige købt Nokia 6230, og derefter dku-2 connectivity adapter cable (USB) til telefonen. Efter utallige forsøg vil det ikke lykkedes for computeren at genkende telefonen (Ukendt enhed). Driveren, hverken den, der er på den medfølgende cd eller den, man kan downloade fra Nokia's hjemmeside, kan få telefonen genkendt. Jeg har installeret driveren før PC Suite, som manualen siger det. Jeg kan bruge mit kabelmodem i begge USB'er, så det virker formentlig også. Selve kablet virker også. Jeg bruger iøvrigt WinXP Pro (m/ SP2). Der er nok noget jeg har glemt at informere om, så spørg endelig. Håber meget, der er nogen, der kan hjælpe. På forhånd tak.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
19. februar 2005 - 17:41 #1
prøv at afinstallere alt, hvorefter du, i denne rækkefølge installerer, driveren -> nokia pc suite -> herefter sætter du kablet i efter de to andre er installeret.

det virkede for mig, godt nok havde jeg kun SP1 men det er jo ikke anderledes
Avatar billede alsoknownas Nybegynder
20. februar 2005 - 00:08 #2
Det har jeg også prøvet prøvet, men det ændrede ikke noget. Det siger den også i følge manualen, men det ændrer desværre ikke noget. Jeg har også prøvet en anden computer, men det virker stadig ikke - samme problemer.