Avatar billede naize Nybegynder
18. februar 2005 - 14:13 Der er 1 kommentar

Lyd på mainboard ?

jeg har et problem med mit mainboard ( p4s61 )
jeg har for nygligt formateret min computer, og da dette er gjort og jeg vil instalerre lyd til mit mainbord for jeg en fejlmeddelelse om at jeg ikk kan instalerre driveren da mit mainboard ikke understøtter 5.1. jeg har været inde på asrocks hjemmeside for at se oplysniger om mit mainbord og der står der også at der burde være 5.1, men det er der ikke. kan det tænkes de har lavet flere typer af samme mainord, og hvordan finder jeg en audio driver der virker med mit mainborad ?
Avatar billede jps6kb Novice
18. februar 2005 - 14:22 #1
Prøv at downloade de audio-drivere der er til det bundkort, og lad Windows selv finde en blandt dem.