Avatar billede cmccmc Nybegynder
24. marts 2001 - 11:49 Der er 11 kommentarer

Teset af ASP-scripts!!!

Hvordan tester man sine ASP-scripts på sin egen maskine UDEN at være på nettet?? Kan man det?? Og hvad i al verden er InterDev??
Avatar billede tpiil Nybegynder
24. marts 2001 - 11:51 #1
jeps du skal bare bruge PWS som ligger på din win 98 cd under Add-ons (eller sådan noge)
Avatar billede tpiil Nybegynder
24. marts 2001 - 11:51 #2
Avatar billede jolleberg Nybegynder
24. marts 2001 - 11:58 #3
Ja du skal bare bruge et program som feks. dreamweaver eller lign. altså hvor du kan arbejde med scripts! du åbner bare scriptet i programmet og viser siden i din browser ! Måske kan du gøre det ved at trykke Ctrl+b !
God fornøjelse!

-Jonas Madsen
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. marts 2001 - 12:03 #4
jolleberg<--> Gu kan man da ej?
Avatar billede cmccmc Nybegynder
24. marts 2001 - 12:03 #5
Hvad hvis jeg ikke har en 98 CD??
Avatar billede cmccmc Nybegynder
24. marts 2001 - 12:04 #6
Man kan da ikke køre ASP-scripts i DreamWeaver???!!!

  -- cmccmc
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. marts 2001 - 12:05 #7
Hvis du ikke har din Win98 cd ved hånden kan du downloade den her:
http://www.microsoft.com/msdownload/ntoptionpack/askwiz.asp

Det er som Tpiil siger, du skal bruge PWS.

InterDev er et program til at lave ASP/SQL kommandoer med... tror jeg, jeg har aldrig prøvet det, men lidt høre man da i krogene... forestiller mig at det er lidt ligesom FP, bare med ASP i stedet for HTML.
Avatar billede cmccmc Nybegynder
24. marts 2001 - 12:11 #8
Tak tommyf  :)

Avatar billede jolleberg Nybegynder
24. marts 2001 - 12:21 #9
Slap dog af er det dit liv eller hva? du går amok pågrund af en fejl! og desuden skrev jeg som feks dreamweaver!! DICKHEAD
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. marts 2001 - 12:27 #10
Uha, eksperten har talt... du skrev DreamWeaver.. og? Man kan ikke se en ASP side i DreamWeaver eller noget andet program for den sags skyld, man SKAL have en server dvs. f.eks PWS :o)

Snøft, jeg er så ked af hvis du føler dig ramt.... *GG*
Tror du skal holde dig til DreamWeaver-kategorien.
Avatar billede skwat Praktikant
24. marts 2001 - 12:37 #11
InterDev er en del af Microsoft developers studio. koster en bundegård. Kræver at man har en min. IIS 4.0 kørende.
Kan lave Javascript, html, asp og VBscript er dog ikke særlig god til det:)

InterDev er meget slem til at fylde koden med en masse lort - ligesom Frontpage