Avatar billede pezkalnen Nybegynder
18. februar 2005 - 00:12 Der er 8 kommentarer

Asus S5200n eller Toshiba r100

HEj jeg står i en splid mellem to super lækre bærbare, den ene er Asus s5200n ( http://www.freundt.org/s5200n/ ) og den anden er Toshiba r100 ( http://www.pcmag.com/article2/0,1759,1750815,00.asp ). Jeg prioterer design og kvalitet meget højt jeg er ikke itvivl om at uanset hvilken maskinen man vælger så får man en god bærbar. En anden mulighed fra sidelinine kunne være HP nc4000/nc4010 ( http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=HPNC4000 ) De priser der er opgivet på linksne kan i ikke regne med, så der skal ses fuldstændigt bort fra denne.

Jeg ser selv at man får mest med ved asus'en (extra batteri og optisk drev osv.) men opvejer det toshibaens elegance og udstråliing?
Avatar billede spidr Nybegynder
18. februar 2005 - 00:24 #1
Står selv i samme problem og vil have pracis det samme som dig, og har haft kig på helt de samme dog med en tilføjelse, nemlig en Znote 120SL fra www.zepto.dk :)
Men vil følge med her og se hvad folk siger :)
Avatar billede pezkalnen Nybegynder
18. februar 2005 - 16:33 #2
Ja znote startede jeg også med at se på.. men er lidt bange for om den måske er lid bambus agtig.. MEn det er frækt nok at den er lavet i magnesium
Avatar billede spidr Nybegynder
18. februar 2005 - 16:38 #3
ja det er meget fraekt, tager ind og ser den så snart de har en klar :)

Bor i jaergerspris, så er ikke så langt vaek for mig :)
Avatar billede pezkalnen Nybegynder
19. februar 2005 - 14:04 #4
Ja mdet vil klart være en hjælp at se og fornemme den, især når er ude og give den pris for en computer er det vigtigt der er kælet for alle detaljer.. :D
Avatar billede spidr Nybegynder
19. februar 2005 - 14:07 #5
Ja helt enig, glaeder mig til de for en der kan taende, lige nu har de kun en demo :S

Men lige så snart de får den faerdig, så skal jeg ud og se den, og så skal jeg nok sige om den er laekker :D
Avatar billede spidr Nybegynder
22. februar 2005 - 16:19 #6
Så har jeg vaeret inde og se en Znote 120SL, og jeg er ikke laengere i tvivl, holda op hvor var den laekker :) Virkelig top kvali, og med mange små fine detaljer, og så vejde den INGEN ting :S helt flad :)
Avatar billede pezkalnen Nybegynder
22. februar 2005 - 18:08 #7
OK ikke dårligt den har altså også fået nogle pæne anmeldelser. Jeg har bestilt en helt fjerde maskine =) Fujitsu-siemens P7010 Jeg var helt solgt da han hev den frem... Det er absolut den mindste jeg har set, og så har den stadig indbygget drev!
Avatar billede spidr Nybegynder
22. februar 2005 - 18:45 #8
znore 120sl er verdens mindste med en 12 tommer skaerm hehe, men vil lige kigge lidt på de da, hvad er laekkert ved den?