Avatar billede sharket Nybegynder
17. februar 2005 - 22:38 Der er 5 kommentarer

Problemer med DVD-Drev

Som sagt har jeg problemer med mit DVD-Drev. Når jeg sætter en DVD film i drevet, så læser drevet den perfekt, men hvis jeg sætter en brændt DVD med data på i, så har drevet problemer med at læse DVD'en. Hvis du har en ide om hvorfor det sker og har en evt. løsning på problemet, så skriv endelig.

På forhånd tak.
MVH: Daniel S.
Avatar billede sharket Nybegynder
17. februar 2005 - 23:06 #1
er der slet ingen der kan hjælpe??
Avatar billede bleze Nybegynder
17. februar 2005 - 23:10 #2
jo, du skal opgradere firmware det plejer at hjælpe på sådan problemer...
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
17. februar 2005 - 23:24 #3
Hmm....kunne jo også være at dit dvd drev er gammelt og kun kan læse enten + eller - dvd'er
Hvad hedder drevet??? Det vil nok hjælpe at komme med lidt flere oplysninger
Avatar billede sharket Nybegynder
17. februar 2005 - 23:46 #4
den hedder HL-DT-ST DVD-ROM GDR8081N Hvis det sir dig noget..
Avatar billede sharket Nybegynder
17. februar 2005 - 23:48 #5
bleze: Vil du ikke lige uddybe hvordan jeg skal gøre. Jeg ved ikke hvad Firmware er..