Avatar billede Mads Nybegynder
17. februar 2005 - 20:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Komputer For Alle Høretelefoner

Er der nogle herinde, som har bestilt starttilbudet fra Komputer For Alle, hvor man fik de trådløse høretelefoner og 2 blade?

I såfald, har i så modtaget nogle høretelefoner?

Jeg fik 8 uger efter jeg havde indbetalt penge af vide, at de var udsat til starten/midten af februar, men det er vist nok nu, og har stadig ikke hørt noget fra dem.
Avatar billede lonepeter Novice
17. februar 2005 - 22:32 #1
Jeg har ikke bestilt det abonnement men jeg har flere gange før bestilt andre abonnementer og hver gang har der gået en mindre evighed inden jeg har modtaget "velkomst gaven". Sidst med illustret videnskab måtte jeg efter 3-4 måneder true med at opsige mit abonnement før jeg fik "gaven"
Avatar billede Mads Nybegynder
17. februar 2005 - 23:06 #2
Jeg har lige skrevet en mail ind til dem - igen, og bedt om at høre om der sker noget derinde.
Jeg har opsagt mit abonnement, men jeg skal sgu have mine "gave" alligevel, jeg har jo betalt for det!
Avatar billede jfc6 Nybegynder
18. februar 2005 - 00:02 #3
Jeg har fået mine fik osse brev først men de er ikke særligt gode
Avatar billede vind Nybegynder
18. februar 2005 - 17:29 #4
som jfc6 - modtog mine efter laaang tid, og de er bare ufattelig dårlige. Jeg har lagt mine på depot, for man skal nærmest sidde max 1 meter fra antennen for at få en nogenlunde lydkvalitet. :(

//vind
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2005 - 19:45 #5
smid dem retur der er 2 års garanti på dem som alle andre varer også selvom du kun har giver fx 30kr for varen .

varen skal kunne fungere under optimale forhold og ikke under 1 m for at få optimal lyd .

www.kundeservice.nu der kan du skrive direkte til dem

jeg købte engang en bog fra nationel geographic da jeg fik den var der tryk mærke i forsiden ,de sendte en ny uden jeg skulle sende den "defekte" bog retur
Avatar billede Mads Nybegynder
20. marts 2005 - 15:53 #6
Har fået dem nu. Det er ikke noget at råbe hurra for.

Lukker spm.