Avatar billede nicolair Nybegynder
24. marts 2001 - 10:18 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Patner søges

Hej.
Jeg er igang med at lave et firma der kan lave, Intro film, logo`er, bannere og webdesign.
Jeg skal bare bruge to personer der er gode til en af disse områder: Webdesign og Flash-film.
Det vil være sådan at når vi laver noget for vi penge for det, men vi starter stille og roligt!!
Nogen der er friske?

Nicolair.
PS. Det skal lige siges at man ikke for løn e.l. Men man får selvfølgelig de penge man sælger sine ting for.
PPS. Det ville være godt hvis i har ICQ så vi kan snakke bedre om tingene.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
24. marts 2001 - 10:42 #1
hej Nicolair.....

Du kan kontakte mig på icq uin: 21549053 , så kan vi snakke om sagerne.....

-Anders
Avatar billede liquid Nybegynder
24. marts 2001 - 12:12 #2
haysan

>>>>> Fireworks <<<<<
icq#: 74045389
Avatar billede ebus_dk Nybegynder
24. marts 2001 - 12:45 #3
  --// Flash //--
--// Dreamweaver //--

ICQ # 111174207
Avatar billede kokkedreng Nybegynder
24. marts 2001 - 15:39 #4
:: Web Design ::

ICQ # 71890079
www.net2designer.dk

/Michael
Avatar billede nicolair Nybegynder
24. marts 2001 - 16:47 #5
ok.fedt......det skal nok blive et sejt firma!
Avatar billede nicolair Nybegynder
24. marts 2001 - 16:57 #6
jeg har addet jer!!!
Avatar billede cyigen Nybegynder
24. marts 2001 - 21:50 #7
hvis du pludselig også får brug for en ASP programmør så er mit ICQ nummer: 76028638
Avatar billede staz Nybegynder
26. marts 2001 - 09:07 #8
Jeg har mit eget \"firma\", men det er jo ikke altid som om kunderne stå i kø...... Endnu. Men jeg tænkte vi kan yde hianden support p forskellige opgaver. Fx. du får en kunde ind som skal bruge en falsh film. Jeg laver flash filmen og du får referancen. Jeg får selvfølig betalingen eller den procent del som falsh delen koster. Noget vi aftaler indbyrdes. Det virker selvfølig også den anden vej.

Jeg er inde i både webdesign og flash, så jeg håber jeg opfylder kravende. Håber du er med på ideen. Kontakt via. staz@ofir.dk eller mit site www.pixel-studios.dk som er online engang i næste uge.

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
26. marts 2001 - 09:21 #9
Forresten har i en bøv under reference. :-D

---- Staz ----
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
26. marts 2001 - 19:08 #10
nicolair - Også mig? *GGGGGG*
Avatar billede martin100 Nybegynder
26. marts 2001 - 20:29 #11
Jeg er også frisk.
Gider du lige sende mere information.

info@2mwebdesign.dk

Mvh/

Martin Mortensen
2MWebdesign.dk
Avatar billede jps2mt Nybegynder
27. marts 2001 - 01:05 #12
Jeg er også frisk på ASP hvis det bliver nødvendigt.

ICQ: 12939791
E-mail: trab@perlhosting.dk

Mvh. Morten
Avatar billede nicolair Nybegynder
03. april 2001 - 09:30 #13
Jamn jeg kan bruge alle....men ikke som faste ansatte!!! For så kan jeg ikke finde ud af det!
Men vi vil gerne have nogle faste freelancere!
OK?
Avatar billede jps2mt Nybegynder
03. april 2001 - 12:52 #14
Helt OK for mig, har alligevel andet fast job ved siden af, men er helt frisk på noget FL...
Avatar billede wasted Nybegynder
03. april 2001 - 19:49 #15
Oxo klar :o)~

IcQ:111632355 ~(o:

*o/wasted\\o*
Avatar billede staz Nybegynder
04. april 2001 - 07:51 #16
Stadigvæk med....

---- Staz ----
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2001 - 12:43 #17
Jeg er bedst til design og grafik, men hvis du skal bruge nogle.

Flash.
Fireworks.
Dreamweaver.

kontakt på osj@dbs.dk
Avatar billede grabit Nybegynder
17. april 2001 - 23:12 #18
Hvad bliver det til?
freelance er hvad jeg er!

flash | director | fireworks | dreamweaver
og http://www.grabit.dk/updatemadeeasy

desuden snarligt opstart af dansk macromedia user group!
Avatar billede nicolair Nybegynder
24. april 2001 - 11:04 #19
Jeg får desværre slet ikke tid til det!
Jeg har fået noget andet at se til, men ellers tak! I kan bare strate og så kommer jeg en gang med tiden!