Avatar billede dkfora Nybegynder
17. februar 2005 - 06:03 Der er 2 kommentarer

Forum søgning

Hej vi er en orgination der heder danskforum.dk vi er trætte at at skulle have phpbb som vores forum da vi ikke kan udvikle os. derfor spørger vi jer herinde om det er muligt at der skulle være en der kunne tænke sig at hjælpe os med at udvikle forumet på en mere pro. måde ? ( uden betaling desvære ) eller en der kan hjælpe os med at finde et forum der er nemt at sætte op ligesom det de har her:

http://h2okoeling.dk/?site=forum/
vi ved godt det er lavet i asp men kan det ikke laves ligeså i php eller ?

vi er ude efter et nemt forum helst med tilhørende login script.. så vi kan designe selve siden selv... udover det leder vi efter en der kan hjælpe os med at få vores brugere fra www.dkfora.dk over til det nye login med deres profil og med så mange af deres forum indlæg som overhovedet muligt.. vi har en test Ftp og url bare uden asp men med mysQl og så videre.. håber virkelig at hører fra jer da vi ikke kunne tænke os at lede andre steder da vi nyder at være på eksperten.dk :P

jeg kan kontaktes på

mail:
danskforum@danskforum.dk
&
msn:
knoxi@mail.com

mvh. Nikolaj /aka/ KnoXi
Avatar billede apache999 Nybegynder
17. februar 2005 - 10:16 #1
Spørgsmålet hører hjemme i Opgaver (http://eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/PHP/)

PS. Det var da et belastet navn til et forum ;)
Avatar billede dkfora Nybegynder
17. februar 2005 - 18:12 #2
øhhh hvad er der belastende ved det ? jeg kan ikke forstå hvorfor du skal sende en nagetiv stemning allerede.. ?