Avatar billede teisnerama Nybegynder
17. februar 2005 - 00:31 Der er 3 kommentarer

Hjælp til resultatmodtagelse fra formular

Hjælp mig i hverdagens helte!
I har tidligere reddet mig i kampen mod Frontpages snørklede løsninger, og denne gang er den helt gal.
Jeg har lavet en formular hvor jeg gerne vil have sendt resultaterne til en e-mail eller et eller andet hvor jeg kan se dem. Men den bliver ved med at kræve et brugernavn og password når man trykker "send"! Det er smask-hamrende irriterende...
Hjælp mig!
Se her: www.pimpmobile.dk/pimpmobile_codex10.htm
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
17. februar 2005 - 00:36 #1
har du adgang til _vti_bin/shtml.exe/pimpmobile_codex10.htm  ??
Avatar billede teisnerama Nybegynder
17. februar 2005 - 10:19 #2
adgang? forstår det ikke helt... skal der være en fil på siden der hedder det?
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
17. februar 2005 - 16:30 #3
ved du hvad FTP er og hvordan du bruger et FTP program ?
og hvem har lavet din kode ?

Det jeg skrev, var værdien af dine action i din <form>.