Avatar billede mcflaco Nybegynder
16. februar 2005 - 18:50 Der er 10 kommentarer

hjælp til html kode

hej! jeg er igang med at lave en hjemmeside på dem skal der være en boks hvor man kan trykke en kode ind i og hvis den er forkert skal den komme ind på: "bad.html" hvis den er rigtig skal den komme ind på "god.html"så er der en der gidder og lave den kode til mig i html så er det godt! håber i vil hjælpe mig!
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
16. februar 2005 - 18:58 #1
det kan vidst ikke laves i ren html. Jeg tror der skal enten asp, javascript eller php til. hvis du vil lave det i php så vil jeg foreslå at du kigger på tutorials her www.html.dk og for yderligere viden så kig på www.php.net. Jeg tror også at www.w3schools.com vil kunne bruges til dette formål.
Avatar billede thomasfricke Juniormester
16. februar 2005 - 19:22 #2
Ville mene denne her vil være nemmere - http://llimllib.f2o.org/LoginTutorial.html
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
16. februar 2005 - 19:25 #3
højst sandsynligt. Jeg har ikke nogen links til specifikke tutorials overhovedet så jeg skrev nogle links til lidt generel viden om php
Avatar billede mcflaco Nybegynder
16. februar 2005 - 19:36 #4
ER DER IKKE NOGEN DER KAN SKRIVE DEN?
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
16. februar 2005 - 19:45 #5
ikke uden at vide om du har adgang til en database, hvilken slags det er, om det er din egen server, hvis det ikke er så hvor du har dine sider liggende. Ikke dermed sagt at jeg vil lave det men svar på de ting og så kunne det måske være at jeg ville lave noget til dig. Hvornår skal det være færdigt?
Avatar billede thomasfricke Juniormester
16. februar 2005 - 22:50 #6
Hehe... Bare lad sw_red_6 hjælpe dig ;)
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
13. august 2005 - 16:27 #7
Sker der noget her?
Avatar billede thomasfricke Juniormester
14. december 2005 - 00:31 #8
Lukker sp.
Avatar billede thomasfricke Juniormester
14. december 2005 - 00:32 #9
Ikke besvaret
Avatar billede thomasfricke Juniormester
17. december 2005 - 22:40 #10
Hmmm