Avatar billede zeni Nybegynder
16. februar 2005 - 18:24 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af eXtreme webdesign

Hey!
er slet ikke færdig med siden.. har kun lagt layout og design ud.. Mangler også en hel del på design og skal også ha rettet nogle ting.. Ville jeg godt ha hvis i gad at lave en lille vurdering af mit design.. :)

mvh

Mads K. Rasmussen
Avatar billede m_bold Praktikant
16. februar 2005 - 18:26 #1
kan vi få et link?
Avatar billede zeni Nybegynder
16. februar 2005 - 18:26 #2
hehe.. Ja det ville nok være en meget god ide.. :)
http://www.mkdesign.1go.dk
Avatar billede m_bold Praktikant
16. februar 2005 - 18:45 #3
Jeg synes den er rigtig flot. Simpelt design, men alligevel kælet for detaljerne. Dog synes jeg, at teksten "seriøse løsninger til rimelige priser" er for utydelig.
Avatar billede zeni Nybegynder
16. februar 2005 - 18:47 #4
okay.. tak for det.. men det er jo en lille ting der er meget let at rette.. :)
Avatar billede weblex Nybegynder
16. februar 2005 - 18:51 #5
Jeg kan godt lide det :o)

Er bjælken under dit banner lavet som en baggrund, som gentager sig? Jeg har 2 gange Login. I det hele taget er der et eller andet der går galt med baggrund m.m. i den yderste højre del af designet, når man som jeg kører 1280*1024.
Avatar billede zeni Nybegynder
16. februar 2005 - 18:57 #6
okay.. tak for det.. den er lavet som baggrund i en tabel.. Men jeg har bare lavet designet og sat det hurtigt op..  nu er der en programør som jeg arbejder sammen med der går ind og laver de rettelser der.. :) ¨
Men tak for det..
Har forresten lige været inde og se dit nye design..
også rigtig flot, god sammen sætning af farver og flot grafik.. :)
Avatar billede weblex Nybegynder
16. februar 2005 - 18:58 #7
Tak for det - og held og lykke med programmeringen :o)
Avatar billede b_ball Nybegynder
18. februar 2005 - 15:03 #8
Jeg syntes godt nok siden er rodet. Der er en masse ligegyldige ting på siden (grafiske elmenter), som bare er med til at gøre den rodet..
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
18. februar 2005 - 21:20 #9
Jeg er enig med b ball.

Jeg synes også nyhedsbilledet skulle være mindre og evt. være placeret på en anden måde.

ellers er det okay
Avatar billede ralfi Nybegynder
16. marts 2005 - 00:31 #10
Sys godt nok det ser lidt amatør aktigt ud.. og så ligner det også noget hentet på et template website. ala www.templatemonster.com Sorry for saying so!