Avatar billede cazbar Nybegynder
16. februar 2005 - 13:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge ind på gmail

Får en error - ved ikke hvilken - andre som ikke har kunnet logge ind og hva gør man?
Avatar billede w2k3user Nybegynder
16. februar 2005 - 15:58 #1
Du sletter alle midlertidige internet filer og alle dine cookies. Så burde det køre...
Avatar billede cazbar Nybegynder
16. februar 2005 - 16:12 #2
virkede ikke :( andre muligheder? Når jeg logger på får jeg bare en blank side - nide i hjørnet står der "done" men ved siden af er der et icon som er en side med noget gult på som man plejer at få ved fejl loading.... dammit! andre muligheder?
Avatar billede w2k3user Nybegynder
16. februar 2005 - 16:17 #3
Har du pillet ved sikkerhedsniveauet i explorer? Prøv evt. at sætte sikkerhedsniveauet ned.
Avatar billede w2k3user Nybegynder
16. februar 2005 - 16:18 #4
Når du går på gmail spørger den så om du vil vise siden via af en sikker forbindelse?
Avatar billede cazbar Nybegynder
16. februar 2005 - 16:24 #5
sikkerhed står til medium og den spørg ikke om noget - logger på og så sker der ikke mere
Avatar billede w2k3user Nybegynder
16. februar 2005 - 16:27 #6
Prøv at sætte den til at acceptere alle cookies og se om det hjælper.....
Avatar billede nopsen Ekspert
16. februar 2005 - 17:00 #7
jeg tror det er gmail der fejler, jeg har selv oplevet problemet med jævne mellemrum igennem det sidste stykke tid.
jeg har fundet ud af at den logger på alligevel, prøv når du når til den blanke side at skrive gamil.com i adressefeltet, så ryger du ind og er logget på.
det har virket hver gang hos mig.
Avatar billede nopsen Ekspert
07. marts 2005 - 16:26 #8
kunne du bruge det?