Avatar billede tumle Nybegynder
23. marts 2001 - 21:53 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

Hjemmeside.......

Hvad synes i at jeg skal have på min hjemmeside?
Avatar billede mouzey Nybegynder
23. marts 2001 - 21:55 #1
Sex
Avatar billede mouzey Nybegynder
23. marts 2001 - 21:56 #2
Porno, erotik, soucecodes, jokes, chat, et forum, counter strike, bigbrother fanklub osv osv
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. marts 2001 - 21:56 #3
lidt om det afrinkanske jordegern pindsvin
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. marts 2001 - 21:56 #4
Noget der interesserer dig!
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
23. marts 2001 - 21:56 #5
Hobbyer, Links, vittigheder, opskrifter og en masse andet!!
Avatar billede prodic Mester
23. marts 2001 - 21:57 #6
Noget som du ved en masse om, og som andre kunne lære noget af...
Avatar billede htx98i17 Professor
23. marts 2001 - 21:57 #7
jeg synes du skal sælge strømpeholdere til folk i kosovo på sin hjemmeside. Det kunne være sejt. Også selvom de ikke har internet.

ej, helt ærligt. \"øøh hvad skal jeg lave en hjemmeside om\"
Avatar billede htx98i17 Professor
23. marts 2001 - 21:58 #8
undskyld, men det er et dumt spm efter min mening.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. marts 2001 - 21:58 #9
Hvis du ikke ved hvad du vil lave en hjemmeside om så lad vær, nettet er fyldt med nok ubrugelige sider så lad vær!
Avatar billede cyfer Nybegynder
23. marts 2001 - 21:59 #10
En fed hjemmeside ville være:
At det var sådan at du havde nogle menuer, hvor man kunne vælge sig ind på foskellige dyr, hvorefter der kom et dejligt stor fedt billede frem, så man kunne se hvordan deres lort så ud:))

Helt ærligt, tror du man kommer med gode ideer om hvad en hjemmeside kan handle om, selvfølgelig kunne man sige ..... .æHHH, hvad med endnu en hjemmeside med send en sms, jokes, ringetoner, babez osv. Det ville jeg ikke råde dig til for dem er der jo flere mil. af. Det gælder om at komme på en ny og spændende ide, som der ikke findes ret mange steder på nettet, eller endnu bedre, slet ingen steder...

Ja sorry, jeg hakker sådan på dig. Men er du dum eller sådan noget, hvad er det dog for noget at spørge om.....
/*GGG*\\
.. Du må ikke blive sur vel:))
Avatar billede htx98i17 Professor
23. marts 2001 - 22:00 #11
cyfer -> lige præcis min mening :o)

tumle -> please, be gentle :-)
Avatar billede tumle Nybegynder
23. marts 2001 - 22:01 #12
HmRf cyfer
Avatar billede cyfer Nybegynder
23. marts 2001 - 22:02 #13
HAA-HAAA-AHAA:)))))))
\"GENTLE\" is the word, my man:)))))))))))))))))))))))
Avatar billede tumle Nybegynder
23. marts 2001 - 22:02 #14
annikadk  > Gider jeg ikke... For kedeligt
Avatar billede htx98i17 Professor
23. marts 2001 - 22:03 #15
gider du ik lave noget der interessere dig?
hehe,
vild holdning!
Avatar billede htx98i17 Professor
23. marts 2001 - 22:03 #16
Det må da være endnu mere kedeligt at lave noget der IKKE interessere en..
Avatar billede cyfer Nybegynder
23. marts 2001 - 22:04 #17
1000 gange undskyld tumle;-(( *Snøft* VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL, du må ikke blive sur, mig have slikkepind.. NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, vræææææææææææææææææææællLL.....
......... .AHHHHHHHHHHHH, det var dejligt, *SLIKKE* *SLIKKE* ,den smager godt, hvad skal jeg sige..???? !. BOLLER fra KOberg.... TI-hi
:))))
Avatar billede htx98i17 Professor
23. marts 2001 - 22:04 #18
JAAAH, jeg glæder mig til der kommer endnu en ubrugelig side med en sms-funktion og nogle babes :-)
Avatar billede htx98i17 Professor
23. marts 2001 - 22:05 #19
cyfer -> du kede dig, jah ?
hehe
Avatar billede htx98i17 Professor
23. marts 2001 - 22:06 #20
Ej, undskyld, tumle, du skal selvfølgelig have lov til at lave hvad du vil :o) og hvem ved, måske bliver din side sej nok anyhow ? :o)
Avatar billede cyfer Nybegynder
23. marts 2001 - 22:06 #21
MOOOOOOOOOOOOOOOOOAaaaaaRR, htx98i17 driller.. MOOOAARRRRR, sig noget til ham:)))))))))
Avatar billede cyfer Nybegynder
23. marts 2001 - 22:14 #22
NÅÅÅÅÅååååååååååååå, lille cyfer, nu skal jeg tryste dig... .Vil du høre en vits.. Ja det tror jeg nok, så her er den:)
Alle børnene beskyttede sig mod AIDS...
Undtagen Frede, han havde det allerede !

Er du så glad igen??
Avatar billede cyfer Nybegynder
23. marts 2001 - 22:14 #23
JAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, tak MOOOOOARR...

...Nu er jeg glad igen:)))trala tralla llaaaaaaa.
Juhuuuuuuuuu:)))))))))))
Avatar billede prodic Mester
23. marts 2001 - 22:20 #24
Cyfer->Tak for alle de mails du får sendt til mig! Og det var ironisk!
Avatar billede cyfer Nybegynder
23. marts 2001 - 22:28 #25
Det var da så lidt:)))*GGG*