Avatar billede d3h4s Nybegynder
15. februar 2005 - 20:26 Der er 15 kommentarer

fejl fra telnet

Hey

Mit problem består i, at når jeg prøver at oprette forbindelse til min Zyxel cybercity router gennem telnet Siger den, at modparten ik svarede korrekt.. Nogen forslag ?
Avatar billede kenp Novice
15. februar 2005 - 20:33 #1
sikker på at du telnetter på den rigtige port?
Avatar billede d3h4s Nybegynder
15. februar 2005 - 20:36 #2
Langt fra.. Forslag til port ? Har prøvet 23023 og den jeg bruger til min webinterface, 2033..
Avatar billede kenp Novice
15. februar 2005 - 20:44 #3
var det denne guide du ville følge? http://www.geertsen.dk/articles.asp?ArtId=2
Avatar billede kenp Novice
15. februar 2005 - 20:46 #4
(og er det cybercity du har?) har du bare prøvet med den alm port? (du bude da også kunne se telnet porten via webinterface)
Avatar billede d3h4s Nybegynder
15. februar 2005 - 20:48 #5
Det er lige nøjagtig den guide jeg ville følge, som jeg har gjort én gang før.. Nu virker det bare ik, og det forstår jeg jo ingenting af.. ja, jeg har cybercity.. Hvorfor virker det ik mere ?
Avatar billede d3h4s Nybegynder
15. februar 2005 - 20:50 #6
Du sku vel aldrig ha msn ? min er niero@eminem.com ..

Ku være det var lidt lettere der, hvis du da har tid og tålmodighed..
Avatar billede kenp Novice
15. februar 2005 - 20:53 #7
Hvis du ikke selv har den, så kan du som der også står på side smide nyeste firmware på den så er det løst, men jeg tror det er mere sikkert at ringe til CC også få dem til at guide dig igennem (sidst jeg rode med sådan en zyxel fra CC var personen uden internet i 2 dage :()
Avatar billede d3h4s Nybegynder
15. februar 2005 - 20:58 #8
Jeg ser lige om jeg kan finde lidt firmware på deres side.. :P Jeg gider ik høre på CC's latterlige vente jazz musik igen.. Har ik lavet andet hele dagen.. hehe
Avatar billede kenp Novice
15. februar 2005 - 21:05 #9
Der er link i den guide fra snowball til firmware.
Avatar billede kenp Novice
15. februar 2005 - 21:06 #10
Avatar billede d3h4s Nybegynder
15. februar 2005 - 21:14 #11
Du er sq en flink en.. Lad os håbe det virker nu
Avatar billede d3h4s Nybegynder
15. februar 2005 - 21:20 #12
Okay, hvor er det fucked.. Jeg fandt en anden firmware iden jeg fik det fra dig af, right, som jeg installerede.. Og nu kan jeg slet ik komme ind på skidtet.. Hverken med mit normale pass eller Admin / 1234 .. hjælp ?!
Avatar billede kenp Novice
15. februar 2005 - 21:37 #13
tjaaa hvorfor tor du at jeg henviste til den guide igen fra snowball, for der stå netop at man skal bruge den fra CC, kan du stadigvæk komme på nettet? (dumt spøgsmål ellers ville du jo ikke være online)

prøv at undlade at skrive noget i password
Avatar billede d3h4s Nybegynder
15. februar 2005 - 21:49 #14
Har undladt pass.. Det virker ik.. Jaa, mit net virker fint.. Kan spille cs og alting.. hehe
Avatar billede kenp Novice
15. februar 2005 - 22:19 #15
så ved jeg det ikke lige hvordan du får kontakt