Avatar billede tzinck Novice
15. februar 2005 - 20:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Testprogram til PC - et man kan boote på floppy

Jeg sidder med en drilsk pc og er ved at inst. win XP, men de vil den ikke rigtigt.  Jeg kunne tænke mig at køre et testprogram på den, men det skal være et der kan boote uden win xp.  Hvor finder jeg sådan et ?
I første omgang vil jeg gerne have information om processor, ram og MB.
Avatar billede patrion Nybegynder
15. februar 2005 - 20:17 #1
Hej
Du kan kun teste dine ram af de 3 du nævner.
Men kan så sige at du typisk ikke kan inst. xp med defekte ram.
Hent denne: http://www.memtest86.com/ og køre min 30 rutiner.
Avatar billede patrion Nybegynder
21. februar 2005 - 23:21 #2
Tilfreds?
Avatar billede tz Nybegynder
22. februar 2005 - 07:32 #3
nej - jeg skal kunne få et overblik over de væsentligste hardware i maskinen
Avatar billede tz Nybegynder
22. februar 2005 - 07:33 #4
I øvrigt har jeg fået maskinen til at køre
Avatar billede patrion Nybegynder
22. februar 2005 - 11:20 #5
Ok men ikke nemt med 2 bruger........
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
22. februar 2005 - 11:25 #6
Ifølge punkt 2 i Eksperten.dk's regler er det ikke tilladt at have mere end 1 brugerprofil. du bedes venligst slette de(n) ektra du har oprettet.