Avatar billede camilla_michelsen Nybegynder
15. februar 2005 - 15:18 Der er 15 kommentarer

MSN login..

hey alle..

Har et lille problem med min dejlige lillebror.. Vi begge bruger MSN messenger og vi blev enige om at igen af os trykkede i "log på automatisk" nå man logger ind. -Og det gjorde han så idag, for det syns han jo blev meget nemmere for ham.. -Men han havde ik tænkt på at jeg bare kunne logge på for ham uden jeg havde hans PW.. Det er ikke fordi at den logger på når der er forbindelse, men man kan bare trykke på "log på lasse****@ofir.dk"
Nogle der ved hvordan man slår det fra...!? jeg har prøvet at geninstallere det.. men nej..?! :(

/Milla..
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. februar 2005 - 15:19 #1
indstillinger - gennerelt og så er der et punkt der hedder tillad automatisk logon
Avatar billede camilla_michelsen Nybegynder
15. februar 2005 - 15:21 #2
ja.. "når jeg har forbindelse til internettet" -Og det er det jeg skriver at det ikke er det den gør.. Man skal selv logge på, men der er bare sådan et logon ikon til at han kan logge på...
Avatar billede triple-x Nybegynder
15. februar 2005 - 15:25 #3
ahh okay, prøv under indstillinger - beskyttelse af personlige oplysninger, og så sæt flueben i de 3 nederste, jeg er ikke sikker på det virker.
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 15:32 #4
nope, du skal ind i kontrolpanelet, vælge user account og avanceret, manage passwords, marker hans passport konto, og vælg slet, så husker den ikke længere hans kode.
Avatar billede camilla_michelsen Nybegynder
15. februar 2005 - 15:34 #5
nej.. desværre.. :)
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 15:35 #6
ovenstående er fra en engelsk version, men det er samme fremgang måde for en dansk
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 15:36 #7
nej desværre hvad ?
Avatar billede camilla_michelsen Nybegynder
15. februar 2005 - 15:36 #8
lige en ting ad gangen screem brille ... skridt for skridt.. har det ik på eng. så ta den på dansk.. og skriv nøjagtist hva jeg ska trykke..ellers går den ik for mig
Avatar billede camilla_michelsen Nybegynder
15. februar 2005 - 15:37 #9
nej desværre til trible-x's kommentar
Avatar billede camilla_michelsen Nybegynder
15. februar 2005 - 15:39 #10
kan ik finde det på den danske ..
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 15:47 #11
hvilket styresystem benytter du kommer jeg lige til at tænke på ?
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 16:46 #12
men på en win2000/XP skal du trykke på start -> kontrolpanel -> bruger konti -> vælge avanceret, styring af adgangskoder (tror jeg den hedder), markere hans passport konto og vælge slette, så husker den det ikke længere ;)
Avatar billede camilla_michelsen Nybegynder
15. februar 2005 - 16:54 #13
jamn det har jo intet med det at gøre.. det er jo ikke noget med msn at gøre jo... intet til mail... li meget så
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 16:56 #14
nej men det har noget med at gøre hvor denindstilling er...
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 16:58 #15
Hvis du ikke mener der er mere at gøre så luk spørgsmålet *S*