Avatar billede mortendalby Nybegynder
15. februar 2005 - 13:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP! Hvor gemmer winrar sine filer?

Jeg har været så dum at åbne et dokument direkte fra en pakket rarfil, og skrevet en masse på den. Jeg har gemt dokumentet ved at trykke på "gem".
Nu hvor jeg vil hente min fil frem er der ikke gemt noget???
Bliver der gemt noget nogen steder på computeren?

HJÆLP!!!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. februar 2005 - 13:55 #1
Åbn Word (er vel den du har brugt) - se sidst brugte documenter ?
eller
C:\WINDOWS\TEMP\*
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Lokale indstillinger\Temp\*

Sidstnævnte er en skjult mappe...
Avatar billede mortendalby Nybegynder
15. februar 2005 - 14:10 #2
Den ligger ikke under seneste dokumenter i word :-( og desværre ikke i de mapper som du foreslår. Det er sku nok væk. Jeg synes bare, at der er lidt underligt at word ikke informere om, at den ikke kan gemme på destinationen.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. februar 2005 - 14:46 #3
Hvis du åbner den oprindelige RAR dims og kikker i Options (eller hvad det hedder) for at se hvor den gemme midlertidigt...
???
Avatar billede mortendalby Nybegynder
15. februar 2005 - 15:30 #4
Den peger på den skjulte mappe som du henviste til. Det er nok ikke andet at gøre end.... starte forfra
Avatar billede badasshansen Nybegynder
15. februar 2005 - 17:45 #5
Den er blevet gemt i rar filen. Åben rar filen igen og den er der med dine ændringer.
Avatar billede mortendalby Nybegynder
15. februar 2005 - 18:48 #6
ja, det troede jeg også, men sådan var det desværre ikke. Jeg har efterfølgende testet det, og fik samme resultat = ingen ændringer gemt
Avatar billede mortendalby Nybegynder
30. september 2005 - 12:43 #7
ø