Avatar billede abccracker Nybegynder
23. marts 2001 - 19:49 Der er 11 kommentarer

Computer

Kan i nævne mig nogle computerfirmaer(danske), hvor man selv kan konfigurere sin pc! Har desværre ikke nogle point, men i får nogle point om to dage!!!
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. marts 2001 - 19:51 #1
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. marts 2001 - 19:51 #2
ikke dansk, men kanonfede computere inkl garanti
Avatar billede preclean Nybegynder
23. marts 2001 - 19:52 #3
www.zitech.dk
færdige pc og masser at løsedele hvor man selv samsætte sti system
Avatar billede abccracker Nybegynder
23. marts 2001 - 19:52 #4
er pentium 4 processorere bedre end amd athlon thunderbird 1,2 Mhz
Avatar billede preclean Nybegynder
23. marts 2001 - 20:01 #5
hvis du spiller meget skal du nok anskaffe en prosseser af athlon typen da eftersigne er bedre til spil ellers er der vist ikke den helt storer forskel.
Avatar billede driis Nybegynder
23. marts 2001 - 20:43 #6
Midt Data

www.midtdata.dk

Køb Athlon; i de allerfleste programmer og spil er den Pentium IV overlegen.
http://www.tomshardware.com/cpu/01q1/010130/index.html
Avatar billede slawek007 Praktikant
24. marts 2001 - 01:42 #7
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. marts 2001 - 01:59 #8
Som ljweb nævner, er Dell et ok bud. Personligt vil jeg aldrig igen handle med dem pga. deres komplet manglende forståelse for begrebet service. Dette har dog intet med selve hardwaren at gøre.

Zitech er også ganske i orden.

Et alternativ kunne være Crest - http://www.crestcomputer.dk/ - Samme koncept som Dell, men væsentlig bedre service.

Normalt ville jeg foretrække en Intel processor, den højere pris i forhold til ydelse til trods. Men jeg har et forbehold overfor P4\'eren, da den desværre er langt fra fejlfri :)

www.fotx.net/NanoQ
Avatar billede cskott Nybegynder
24. marts 2001 - 13:43 #9
Du kunne også prøve Proconsult i Odense.
www.proconsult.dk

Udemærket service / priser.
Avatar billede tera Nybegynder
25. marts 2001 - 17:42 #10
www.itbutikken.dk er de langt billigste -
jeg kan godt hjælpe dig med at vælge delende!!
terabyte@it.dk

Avatar billede amd Nybegynder
09. september 2002 - 19:30 #11