Avatar billede hagbardph3 Nybegynder
15. februar 2005 - 13:06 Der er 1 løsning

Eps12V psu

Problem:
Når jeg prøver at boote serveren kommer der lys i leds'ne men den booter aldrig helt op. Den melder en lang bib-kode (17), som overhovedet ikke er til at finde en årsag til. Jeg tror at problemet kunne skyldes at jeg har et bundkort, Tyan Thunder i7500 s2720, som ifølge manualen skal bruge en EPS12V PSU. Kabinettet er et Intel SC5250-E kabinet som i følge dets manual anvender den PSU som overholder 450-W EPS 1.0 specifikationer.

Spørgsmål:
Er ESP12V = 450-W EPS 1.0 så jeg skal kigge mig om efter et andet problem som kan forårsage min manglende evne til at boote serveren. Eller skal jeg investere i en EPS12V PSU?
Avatar billede hagbardph3 Nybegynder
20. februar 2005 - 23:02 #1
En 17 beeps lang beep kode betyder at rammen ikke er registreret ECC ram hvilket er forlangt. Så gæt selv hvad jeg lige har købt. :)