Avatar billede winston-smith Nybegynder
15. februar 2005 - 12:08 Der er 1 kommentar

Anti deep-linking? (porn)

Advarsel. Pornografiske billeder. Ikke arbejdssikker.

Jeg arbejder på en internet-edderkop. Men har nogle problemer med at verificere visse sites.
E.g. Når jeg i min browser el. edderkop prøver at åbne billede som ligger her: http://freeadultpictures4you.com/ha/035/images/001.jpg , bliver jeg redirected til en anden side. Men når jeg så i min browser først går først går til denne side: http://freeadultpictures4you.com/ha/035/sexy-young-european-teen70.html og så følger et link fra denne side til den ovenfor (images/001.jpg) åbner billede ok – og derefter kan jeg åbne billede direkte med det første link.

Tre spørgsmål:
Er dette gjort for at undgå deep-linking?
Hvordan gøres dette?
Hvordan programmere jeg min edderkop til at simulere browseren så den også kan åbne billedet? Jeg er ikke interesseret i deep-linking, udelukkende at se om billede eksistere.
Avatar billede winston-smith Nybegynder
15. februar 2005 - 16:35 #1
Header: referer.