Avatar billede plh Nybegynder
23. marts 2001 - 18:46 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Check min side

Hey...

Jeg har lavet en side og vil gerne have lidt \"feedback\" på den...jeg er dog nybegynder, men sætter pris på megen kritik..

- Plh
- Plh@image.dk
Avatar billede plh Nybegynder
23. marts 2001 - 18:47 #1
TUMPE!!!

Som sædvanelig glemmer jeg at skrive linktet

www.plh.f2s.com

Hvor dum er man så lige...
Avatar billede blood Nybegynder
23. marts 2001 - 18:51 #2
Er det ikke lidt mange points?
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
23. marts 2001 - 18:51 #3
Skride flot design
Flotte farver
God opstilling
Men logoet øvers er ikke særlig professionelt
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
23. marts 2001 - 18:52 #4
øverst ikker øvers
Avatar billede plh Nybegynder
23. marts 2001 - 18:55 #5
kan du så komme med et forslag til et flot et eller kan du selv lave et....for ? point...
Avatar billede mrs Nybegynder
23. marts 2001 - 18:56 #6
Flot, utrolig roligt og overskueligt.
Hvis man endelig skal klantre noget, så mangler der nogle billeder på siden, bare for at give det hele lidt krydderi. Ellers enin med data2k.dk
Avatar billede prodic Mester
23. marts 2001 - 18:57 #7
Topbanneret er lidt kikset, men flot, det passer bare ikke ind i stilen og virker som om noget grafik der skal være der for at man kan blære sig lidt.
Selve teksten PLH virker også en anelse for underligt.

Det lille runde ikon i venstre side, er helt ved siden af. For meget skygge...

Ellers er der ikke meget, at sige. Bortset fra lige :
Har du nogensinde tjekket den i en mindre opløsning end 1024??? Den scroller nemlig selv i 1024.

Desuden ville jeg gerne have punktet Email til at være en kontakt underside, istedet for at den starter mail-programmet op.

Selve indholdet blander jeg ikke ikke i.
Designet på siden kan du godt være tilfreds med hvis det er din første side.

Lige en anden ting...nyhederne fra Politiken - hvorfor er de der??

Men alt i alt, ganske OK hvis det er første gang.

7@13
Avatar billede preclean Nybegynder
23. marts 2001 - 18:58 #8
kedlig traditionel opbygning.jeg syntes personlig at en simpel kasse opbygning ikke er sagen. faver kan hjælpe lidt.prøv at lave noget der bryder med traditioneren.
dit loge er fedt(fedtdesign) dog fylder plh forlidt i overlogoet.
men af en nybegynder, ok det er en start.
6@13
Avatar billede prodic Mester
23. marts 2001 - 19:03 #9
WOW så mange point....dem vil jeg ikke have allesammen. Jeg skal nok dele ud bagefter.

Var det en fejl, den uddeling?
Avatar billede preclean Nybegynder
23. marts 2001 - 19:05 #10
vi andre har da også brugt tid på at give dig en form for kritik ??
Avatar billede plh Nybegynder
23. marts 2001 - 20:09 #11
jezper...men det kan der ikke gøres noget ved nu...kan der???
Avatar billede prodic Mester
23. marts 2001 - 20:14 #12
Jow jeg kan oprette et nyt spørgsmål hvori jeg fordeler de 300 point blandt dem der har svaret(og afvist).

Det bliver nok løsningen...
Avatar billede plh Nybegynder
23. marts 2001 - 20:25 #13
tak for det....
Avatar billede preclean Nybegynder
23. marts 2001 - 20:32 #14
jeg forlanger ikke at få poing. men denne type af spørsmål ligger op til af alle saglige svar fortjener lidt poing.
podic dit svar var mest fyldestgørende og det kan være et kreterirum for poing givningen, men så burde han skrive det i sit spm........
Avatar billede prodic Mester
23. marts 2001 - 20:35 #15
Nu har jeg oprettet et spørgsmål hvor alle de afviste og de kommende svar kan få deres point.

plh->Har du fået svar nok nu, og kan jeg fordele pointene nu eller skal jeg vente lidt?
Avatar billede plh Nybegynder
23. marts 2001 - 20:36 #16
nope, jeg har \"materiale\" til et stykke tid..

Værsgo at dele ud.........
Avatar billede prodic Mester
23. marts 2001 - 20:39 #17
Sorry - det handler naturligvist om dette spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/spm/59126

preclean->Du bedes også ligge et svar.

Det gør alle de afviste.

plh->Til en anden gang, så vent en dag eller 2 med at acceptere spørgsmålet. Du kan ikke forvente at alle er online lige når du stiller spørgsmålet. OG du vil opnå flere gode svar på den måde.
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
23. marts 2001 - 20:51 #18
jeg kan ikke forstå hvordan du kan give EN person pointene når der er flere meninger og dvs flere svar. Jeg kan lave et logo til dig(det øverste)
Hvis jeg får point for det, som en undskyldning
Avatar billede plh Nybegynder
23. marts 2001 - 23:23 #19
helt i orden, hvor mange point synes du der er rimelig...(husk at banneret skal passe ind i siden)
Avatar billede prodic Mester
28. marts 2001 - 20:48 #20
mrs->Kan det lade sig gøre at få dig til at smide et svar i det oprindelige spørgsmål, som jeg har henvist til.
Vi mangler kun dig....