Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
15. februar 2005 - 00:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ipaq 5550 baggrundsbelysning i PPC2003

Goddag...

jeg har en HP ipaq 5550 som jeg bruger som gps i bilen.

mit spørgsmål er om der er en løsning på følgende.

når jeg sætter min ipaq til i bilen, uden at sætte strøm til, så virker den automatiske lysstyring af baggrundsbelysningen på skærmen. altså når jeg åbner en bildør og lyset tændes i bilen, forstærkes baggrundsbelysningen.

men når jeg så sætter strøm til den, så kommer der bare fuld knald på lyset... så skal jeg selv ind og tage den automatiske styring fra, og sætte lysniveauet ned på det laveste, som så alligevel i fuld mørke ikke er lige så lavt som når den styrer det automatisk.

er det muligt at have det automatiske lys når der er strøm til, er det et program jeg skal have til at styre det, eller er det bare som det er.. hvilket jeg egentlig syntes er lidt ringe, det er trods alt en dyr pda.. og når den kan uden strøm, burde den fame også kunne med.

håber i kan hjælpe.... på forhånd tak. Lynx-DLK
Avatar billede _carsten Nybegynder
15. februar 2005 - 07:52 #1
På min 6340 er der under Settings | System et program der hedder HP Profiles, har du det ???
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
10. juli 2007 - 04:17 #2
Lukket