Avatar billede kasperjensen Nybegynder
14. februar 2005 - 19:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger investor og en programmør til fremtidig debat portal

Hej.

Jeg køre selv et par debat portaler pt. som er en "standard".

Men jeg har tænkt på at få stablet "danmarks største debat portal" på benene!.

Men til dette søger jeg så en investor/sponsor til alt fra webhotel/server og annoncering.

Så søger jeg en programmør til php som vil skabe en portal som skal have som hoveddel debat delen, men også andre side ting som en evt. underholdnings del.

Jeg er selv "dåm" til programmering og dette skal jeg helst ikke pille ved.
Jeg er så vant til at køre og styre debatportal og er god til det.

Håber at høre fra evt. int. mennesker.

På forhånd tak & med venlig hilsen.

kasper
kasper {snavelA} kejseren.dk
Avatar billede justnet Nybegynder
14. februar 2005 - 19:42 #1
Hvad skal der debatteres.

Hvad skal du selv bidrage med, slette indlæg?
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
15. februar 2005 - 08:46 #2
Hvis du kender til debatter, så kender du og til at man ikke sætter nogen regler for hvad emner der debatteres om, minus de ulovlige osv.

Og jeg skal bidrage med "driften" af site. Alt undtagen kodning!.
Avatar billede askhoej Praktikant
15. februar 2005 - 22:42 #3
kan du ikke smide nogen links til de debat portaler du kører pt?
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
16. februar 2005 - 09:12 #4
Jeg smider ét link, med den debat som "er kørt lidt af fløjten" da den er kørt i stampe da jeg ikke har brugt tid på reklame... Men den ligger op til hvordan Den fremtidige debat rent system mæssigt skal køre, men med større overblik.
Og så er det også den eneste danske debat portal jeg har, ellers er det engelske i forskellige genres, som ikke har med ren debat at gøre.

www.kejseren-debat.dk
Avatar billede nickern Nybegynder
22. marts 2005 - 13:13 #5
jeg kan kode php... Men gir det noget, eller er det bare for sjov eller hvad man siger?
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
22. marts 2005 - 13:58 #6
Gir' intet. og jeg lagt det lidt på bero, da jeg har gang i nogle andre ting pt.