Avatar billede no-shit Nybegynder
14. februar 2005 - 15:21 Der er 1 løsning

Mails er forsinket

Har et problem på et par Outlook klienter. Når der sendes en mail til dem går der ca. 15 min inden de når frem.

Det skal siges at vi selv har Exchange server 2000 på lokal nettet. Derfor er det ret underligt. De resterende 130 klienter er der ikke unormal forsinkelse på.

Min eneste løsning indtil nu har været at slette deres brugerprofil lokalt på deres pc og oprette dem på ny igen, men er der ikke nogen som har en bedre løsning til dette problem?

Kører Outlook 2000 og Echange 2000.
Avatar billede no-shit Nybegynder
02. marts 2005 - 08:29 #1
lukker