Avatar billede jaze Nybegynder
14. februar 2005 - 14:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Woord 2003: Indsæt tabel

Hmm lyder sikkert som et simpelt spm. MEN!!!!!!

Er der nogen der kan svare på, hvad mangør hvis man i Word 2003 ønsker at indsætte en tabel der, hvor curseren står????

Hvis jeg f.eks trykker tab 2 gange og vælger indsæt tabel
så smider den tabellen ind på linien nedenunder og helt ude til venstre, herefter kan jeg så selv flytte den hen hvor den skal være.

Men det kan sgu da ikke være rigtigt, tager man sin tidligere version af word virker det fint...  Sikkert en piss. indstilling der skal deaktiveres eller ?????

Gode ideer efterlyses
Avatar billede jaze Nybegynder
14. februar 2005 - 15:13 #1
Det virker som om word opfatter tabler som et billede
Avatar billede prebjo Nybegynder
14. februar 2005 - 17:56 #2
Indsæt tabellen. Klik derefter i tabellen og Åbn Menuen Tabel, klik Egenskaber for tabel. Klik fanen Tabel, under justering kan du indstille venstreindrykning. Husk at klikke OK efter du har foretaget indstillingen.
Avatar billede jaze Nybegynder
16. februar 2005 - 13:01 #3
prebio>> Tak men det er desværre langt fra nok, jeg ville gerne have at tabllen bliver indsat lige der, hvor min markør den står.
Det kunne lade sig gøre i Word 2000, men åbentbart ikke i Word2003
Avatar billede jaze Nybegynder
07. marts 2005 - 12:51 #4
Ak og ve, løsningen blev at lave et billede......
Prebio smid et svar...
Avatar billede jaze Nybegynder
12. maj 2005 - 00:18 #5
lukker og slukker