Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
14. februar 2005 - 05:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Messenger på Ipaq 5550

Hejsa..

jeg er ved at gå amok...

jeg kan ikke finde en messenger som jeg kan installere på min HP Ipaq 5550... jeg har fået at vide at den er installeret som standart på min PDA... men det er den ikke,....

så nu ville jeg høre om der er nogle herinde der kan fortælle mig hvor jeg kan downloade en messenger som virker til min ipaq :)

på forhånd tak... Lynx-DLK
Avatar billede smikkel Nybegynder
14. februar 2005 - 08:27 #1
Jeg ved ikke om du kan bruge noget af dette her ;)
http://www.microsoft.com/windowsmobile/downloads/msnmessenger/default.mspx
Avatar billede _carsten Nybegynder
14. februar 2005 - 11:15 #2
Hmmm - den ligger "normalt" under Start | Programmer

Men måske skal du lave en hard reset
- HUSK DET SLETTER ALT OG SÆTTER DEN TILBAGE TIL STANDARD INSTALLATION
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
14. februar 2005 - 14:42 #3
en hard reset hjælper ikke.... den har stadig ikke messenger, og har aldrig haft det.... men det kan da ikke passe at man ikke kan hente det et sted....
Avatar billede _carsten Nybegynder
14. februar 2005 - 16:46 #4
Så ville jeg nok starte med at brokke mig hos HP, 5550 kører premium edition og den skal være med

http://www.brighthand.com/article/Windows_Mobile_2003_Overview  nederst

Professional and Premium Editions
Windows Mobile 2003 for Pocket PC is available in two configurations: Professional Edition and Premium Edition. Both editions contain Pocket Word, Pocket Excel, MSN Messenger, Pocket Internet Explorer, Windows Media Player 9 Series for Pocket PC, and Pocket MSN. The Premium Edition also includes Microsoft Reader, Terminal Services Client, and Pictures, a new image viewer and editor. The Premium Edition can typically be found on devices with 32MB or more of read-only memory (ROM), while Professional Edition is often found on devices with only 16MB of ROM.

Owners of existing Pocket PC devices running Pocket PC 2002 may be able to upgrade to Windows Mobile 2003 for Pocket PC. Check with your device manufacturer on availability and cost of upgrade software.

Ellers er der muligheder her:
http://www.download.com/3640-2163_4-10179933.html

Eller her:
http://www.microsoft.com/windowsmobile/downloads/msnmessenger/pocketpc.mspx
Avatar billede lynx-dlk Nybegynder
15. februar 2005 - 00:14 #5
okay... nu opdaterede jeg rommen i den, så kom den dælerme... ved ikke hva faen der var galt.... men i må dele pointene :) så skal have et svar fra jer begge
Avatar billede _carsten Nybegynder
15. februar 2005 - 07:26 #6
Svar :)