Avatar billede motervejen Nybegynder
14. februar 2005 - 00:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

The underlying connection was closed: The remote name could not b

Er der nogen der kan give mig en fornuftig forklaring på hvorfor jeg får denne fejlmeddelse?

Jeg laver to kald gennem min application til to html-sider. Den første kører fint igennem, men den anden brokker sig med følgende fejlmeddelse:

"The underlying connection was closed: The remote name could not be resolved"

Koden ser kort sådan ud:

System.Net.ServicePointManager.CertificatePolicy = new MySecurityPolicy();
System.Net.WebRequest wr = System.Net.WebRequest.Create(url);

Mvh
Avatar billede motervejen Nybegynder
14. februar 2005 - 00:50 #1
Det skal for god ordens skyld nævnes at der har været hul igennem. Kan bare ikke se hvad jeg skulle have ændret så det ikke fungerer???
Avatar billede arne_v Ekspert
14. februar 2005 - 17:13 #2
Og det er ikke bare url som ikke er valid længere ?
Avatar billede motervejen Nybegynder
14. februar 2005 - 20:08 #3
Nej det var det ikke. Har lige fået en mail for administratorerne for domænet hvori de beskriver at de har haft problemer med en ud af tre navneservere. Jeg har så fra min lokale maskine haft kontakt til en af de to servere der virkede, mens min web-server der bliver hostet udenbys uheldigvis har haft kontakt til den defekte navneserver. Problemet er nu rettet og det hele kører som smurt i olie igen. (Dog er jeg selv blevet et par grå hår rigere).

Den havde jeg ikke lige regnet ud...