Avatar billede expl0it Nybegynder
12. februar 2005 - 17:09 Der er 7 kommentarer

Min computer fryser med netgear ma111.

Hej Eksperter =) Jeg har et lille problem jeg har hele tiden haft en netgear ma111 usb netkort til min bærbare computer, men da jeg købte en ny kommer der hele tiden blå skærm hvor den skriver alt muligt underligt, og jeg kan slet ikke starte op, kun når jeg piller netkortet fra. Er der noget jeg kan gøre, har kun installeret driverne fra den orginale cd der fulgte med, håber i kan hjælpe.
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2005 - 02:27 #1
Hvliket OS ? hvilken driver benytter du ? hvad siger den præcist af fejl ?
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 15:15 #2
Kan du ikke få lukket dette spørgsmål ?
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 20:27 #3
noget feedback måske ?
Avatar billede huset Praktikant
25. maj 2005 - 20:29 #4
hvad vil du have point for *GH*
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 22:36 #5
har du set hvor længe siden det er han har stillet spørgsmålet ? (og hvornår det var jeg lagde et svar)
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:33 #6
hvorfor vil du stadig have point?
Avatar billede screem_brille Novice
11. september 2005 - 12:32 #7
det vil jeg heller ikke, men det kan tit få folk ud af start hullerne hvis de ser der er kommet et svar... men det var da nok ikke bedre at prøve få spørger til at komme med feedback istedet for...