Avatar billede bigmozzy Nybegynder
12. februar 2005 - 10:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Hotmail

Jeg bliver ved med at modtage flg. mail på min hotmail:
For at beskytte dig mod automatisk oprettet uønsket e-mail (eller spam) bliver du i MSN Hotmail jævnligt bedt om at bekræfte din identitet.

Gå til http://www.hotmail.msn.com og følg vejledningen. Det tager kun et par minutter, og du kan derefter vende tilbage og bruge din Hotmail-konto.

Tak, fordi du hjælper os med at reducere mængden af uønsket e-mail.
Med venlig hilsen
Medarbejderne hos MSN Hotmail

Undlad at svare på denne e-mail, da den er fra et uovervåget alias.

Jeg kan ikke blokere den, så jeg ikke modtager den, den bliver ved med at komme.

Dem som jeg skriver til modtager ikke mine mails som jeg sender.

Findes der en anden gratis pop3 e-mail som er bedre?
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 10:33 #1
hvorfor bekræfter du så ikke bare din idenditet, så burde det jo stoppe, jeg får ikke disse emails, så vil tro det stopper hvis du blot bekræftiger din email.
Avatar billede bigmozzy Nybegynder
12. februar 2005 - 10:48 #2
Jeg kan ikke logge på via linket.
Så jeg gik ind på hotmails hjemmeside, hvor der så kommer en kasse frem hvir jeg skal skrive nogle bogstaver og tal i, som står ovenover. Jeg har snart gjort det 50 gange hvis det ikke er mere, jeg bliver alligevel ved med at modtage den mail konstant.
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 10:57 #3
Så skriv til messenger support og lad dem se på det ? (og du har selvfølgelig indtastet den rigtige kode ikke ?)
Avatar billede bigmozzy Nybegynder
12. februar 2005 - 10:59 #4
Jo ellers skriver den jo en ny kode.
Avatar billede bigmozzy Nybegynder
12. februar 2005 - 11:01 #5
Den mail fra hotmail, ligger også kun i min outlook og ikke på hotmail når jeg logger ind der ?!
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 11:13 #6
jeg ville tage fat i messenger support engang, de må kunne hjælpe dig (vi kan ikke rigtigt gå ind i deres system og se om der er fejl ved den konto)
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 15:09 #7
Kan du ikke få lukket dette spørgsmål ?
Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
15. marts 2005 - 15:11 #8
Et alternativ til hotmail kunne jo være Gmail..

Det er bare 1000 gange bedre, du får 1000mb plads, gratis. Og den kan bruges som webmail eller som pop3 mail...
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 20:28 #9
noget feedback måske ?
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 01:08 #10
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede bigmozzy Nybegynder
29. september 2006 - 09:00 #11
hvordan giver man point?