Avatar billede runskee Nybegynder
12. februar 2005 - 09:24 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

vurdering af site

Jeg vil meget gerne have en gang konstruktiv kritik på dette site: http://www.journet.sdu.dk/~meras04/
Avatar billede izemate Nybegynder
12. februar 2005 - 09:38 #1
siden fungere godt. Den er nem at navigere rundt på. Dog synes jeg siden er lidt kedelig, der mangler farver. Det bliver lidt ensformigt med den brune / sorte farve.
Jeg synes eftersom det er en "CV" side at, den skal fremstå mere seriøs.
Det er lige min mening ;-)

forsat god weekend
<\\izemate
Avatar billede mjl Nybegynder
12. februar 2005 - 09:39 #2
Tja - jeg har ikke noget negativt at sige, siden er flot og overskuelig, og det er vel også meningen....

Syn's ikk du skal ændre noget!
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 09:46 #3
synes bestemt du har formået at få nogle rigtig gode farver indover, og ikke den typiske blå som alle bruger.
Opsætningen er rigtig fed, nem at navigere rundt i og stadig anderledes.
Du har en god balance mellem grafiske objekter og tekst.

Synes bestemt ikke siden fremstår useriøs på nogen måde.

Så alt i alt kun god feedback, hvis jeg skal nævne en enkelt ting så er det dit CV, du kunne evt lave et download link hvor det ku hentes ned i dc eller pdf format for at få et mere overskueligt cv
Avatar billede nicolai_johannesen Nybegynder
12. februar 2005 - 13:35 #4
Bare lige en hurtig kommentar. Under CV bør de nyeste referencer stå øverst ... da man må formode at det vil være mere relevant at høre at hun har en jounalistudd. end at hun har gået på et eller andet gym.
Avatar billede k-b-n Nybegynder
16. februar 2005 - 10:21 #5
Problemer med at scrolle i 800*600