Avatar billede madbott Nybegynder
11. februar 2005 - 14:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

winamp på dansk

hey er her nogle her der har en dansk sprog pakke til winamp eller ved hvor man kan få en ???

mvh madbott
Avatar billede levich Nybegynder
11. februar 2005 - 14:30 #1
Desværre ingen dansk sprogpakke, men 37 andre sprogpakker: http://www.winamp.com/plugins/browse.php?ctype=P&category=9
Avatar billede madbott Nybegynder
11. februar 2005 - 15:01 #2
ja det har jeg set det er sgu trist der må da være en eller anden freak der har der har en hjerne så stor at det halve kunne være nok som der tænker (jeg vil gerne gøre noget for det danske folk hmmm hvad med er dansk sprog pakke til winamp) det har der da været i 37 andre lande så hvis der kommer en med et stort hovede her ind og ser min mangel og for ondt af mig og giver sig til og lave sådan en :o) så vil jeg give ham 400 point og have ham eller hende i mine tanker når jeg tænder min winamp i resten af den tid hvor min pc snurre

mvh madbott
Avatar billede levich Nybegynder
22. februar 2005 - 10:09 #3
point?
Avatar billede levich Nybegynder
09. marts 2005 - 11:00 #4
Du fik svar, hvad med pointene?
Avatar billede madbott Nybegynder
09. marts 2005 - 11:16 #5
ved du da hvor man kan få en dansk sprog pakke eller har du en ??? lol
Avatar billede madbott Nybegynder
09. marts 2005 - 11:18 #6
man skal kunne give mig en, eller et link hvor jeg kan suge den fra !!!
Avatar billede levich Nybegynder
09. marts 2005 - 11:25 #7
Du kan desværre ikke få et positivt svar, da det ikke er muligt, men tag da bare pointene selv.