Avatar billede madjor5 Nybegynder
11. februar 2005 - 13:16 Der er 4 kommentarer

Læse tekst fra en PDF fil

Hejsa alle eksperter!

Jeg har en potentiel udfordring :D

Kan man via PHP læse og derigennem indeksere tekst indholdet af en PDF fil?

Jeg skal lave en søgefunktion der søger i PDF filer via et webinterface.

Jeg er opmærksom på muligheden for at oprette nogle søgeord i forbindelse med at man uploader en PDF fil, men en løsning hvor et PHP script selv går ind og indekserer i PDF filen ville klart være at foretrække!

Noget inspiration fra nogen?
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
11. februar 2005 - 13:41 #1
lytter
Avatar billede olebole Juniormester
11. februar 2005 - 22:21 #2
<ole>

Manualen er din ven. Prøv f.eks. at kikke på den første bruger kommentar her:
    http://dk.php.net/manual/da/ref.pdf.php

/mvh
</bole>
Avatar billede madjor5 Nybegynder
14. februar 2005 - 08:08 #3
Det er ca. præcist hvad jeg ledte efter ;-)  Smid et svar for points!
Avatar billede olebole Juniormester
14. februar 2005 - 12:47 #4
*griiiiib*  ;o)