Avatar billede tsoegaard Nybegynder
11. februar 2005 - 08:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke vælge værktøjer.

Har brugt photoshop 7 i lang tid uden problemer men kan nu lige pludselig ikke vælge værktøjer eller bruge musen i de andre menuer. jeg kan godt skifte værktøjer ved at bruge tastaturet.
Min mus fungerer fint i alle andre programmer.
Har trykket ALT+CTRL+SHIFT ved opstart af photoshop.
Har prøvet at ominstallere, samt prøvet at installere version 6 og version 8 CS, alt sammen uden held !!!!
Avatar billede jokkejensen Novice
11. februar 2005 - 09:46 #1
hehe du må være en rig mand med alle de versioner af photoshop :)...

Men der ligge nok noget skummelt og lurer inde i din regedit.. uninstall PS, og fjern alt adobe>PS fra regedit..
Avatar billede hcma Novice
11. februar 2005 - 14:30 #2
har du prøvet at re-sette tin pref.fil ?
Avatar billede hcma Novice
11. februar 2005 - 14:30 #3
tin = din
Avatar billede tsoegaard Nybegynder
11. februar 2005 - 19:36 #4
Er det ikke det man gør ved at holde CTRL+ALT+SHIFT nede når man starter programmet !!!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
16. februar 2005 - 09:09 #5
Jo det er det du gør når du holder de taster nede, hvis så ellers de virker... heh... :-D

Jeg tror du skal afinstallere dit photoshop, og så kører regcleaner, den "renser" din registreringsdatabase - hvilket iøvrigt kan være ganvligt på mange måder.
Du kan søge på regclean på google, så skulle der dukke en del frem, og mange freeware.

Kør den (når du HAR afinstalleret photoshop) og installer så bare skidtet igen!
Avatar billede tsoegaard Nybegynder
16. februar 2005 - 10:18 #6
Har lige afinstalleret Photoshop, derefter kørt Microsoft RegClean,
genstartet maskinen og installeret photoshop igen.
Men det virker stadig ikke...
Avatar billede cgleerup Nybegynder
16. februar 2005 - 10:22 #7
Huskede du at slette de resterende photoshop filer under "programmer" manuelt?
Avatar billede tsoegaard Nybegynder
16. februar 2005 - 11:26 #8
Ja, jeg har slettet alt som kunne relateres til Photoshop
Avatar billede nukeworld Nybegynder
11. marts 2005 - 16:13 #9
Har du prøvet at ændre din grafik fra 16 bits til 8 bits

>Image>Mode>

for 16 bits kan godt drille lidt med nogle værktøjer...