Avatar billede cleemann Nybegynder
10. februar 2005 - 22:04 Der er 7 kommentarer

skærm går i dvale

Når jeg starter et spil (bla pirates) så fungere alt normalt, indtil jeg kommer til selve spillet, straks går min skærm i dvale. Det eneste jeg derefter kan gøre er at genstarte maskinen.

Mit system

Windows xp
512 mb ram
rigelig diskeplads
Thunderbird 1200 Mhz
128MB Nvidia Geforce Fx 5200

al form for dvaletilstand er taget væk.

Jeg håber i kan hjælpe
Avatar billede levich Nybegynder
10. februar 2005 - 22:14 #1
Prøv at opdatere driveren til dit grafikkort. Hvis det ikke hjælper, så prøv at installere driver fra Nvidia i stedet. Jeg har selv det samme grafikkort, og bruger driveren fra Nidia, som kan hentes her: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Avatar billede master97 Nybegynder
10. februar 2005 - 23:52 #2
ok nu skal du høre min gør det samme så skal vide et par ting:

Gør den det i andre spil?
Hvor varm er din pc?
hvor mange fans har du i?
og din psu hvad størelse?
og hvad driver du har (som sagt opdater til den nyeste hjælper det ik så skal du igang med køling :D
Avatar billede cleemann Nybegynder
11. februar 2005 - 09:37 #3
Det er den nyeste Nvidia driver jeg benytter.
Den gør det også i det nye need for speed, men bla. Starwars Battlefront virker fint.
Jeg har kun 2 blæsere en til cpuen og en til strømforsyningen, som er en 300W.
Hvor ser jeg temperaturen på CUPen??
Avatar billede scorch Nybegynder
11. februar 2005 - 09:38 #4
Hvor gammel er din skærm? Kan den klare den frekvens spillet køer med?
Avatar billede cleemann Nybegynder
11. februar 2005 - 10:37 #5
Den er omkring 6-7 år, den kører op til 75Mhz)
Avatar billede craxx Nybegynder
11. februar 2005 - 10:39 #6
Scorch -- > Hvis du skal have et svar uddybet skal du skrive kommentar i stedet for svar !
Avatar billede cleemann Nybegynder
11. februar 2005 - 20:02 #7
et nyt spor
Nu begynder den også at gå i dvale når jeg genstarter via windows. Når jeg forsøger dette starter computeren rigtig op, bortset fra at skærmen ikke starter.
Jeg skal bruge resetknappen før skærmen tænder rigtig.
kan det spor hjælpe.