Avatar billede tt-dk Nybegynder
10. februar 2005 - 18:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor udskriver den ikke som på skærmen?

Hejsa,

Står og skal udprinte en opgave. Når jeg udskriver udskriver den ikke nøjagtige, som er vist på skærmen.

Den tager kun noget af toppen og bunden, og ikke hele toppen og bunden, hvis i kan følge mig.

Hvordan får jeg udskrevet det sådan, at det jeg udskriver bliver nøjagtig det samme som på skærmen?

Og ikke at den klipper automatisk noget af toppen og bunden, når jeg udskriver nu....
Avatar billede tt-dk Nybegynder
10. februar 2005 - 18:25 #1
Det er altså sidehoved og sidefod den ikke udskriver den hele af.....noget af det bliver cuttet af selvom der er plads på papiret
Avatar billede moocher Nybegynder
10. februar 2005 - 18:32 #2
Det kan være at din printer ikke kan printe højere/lavere end dette
Avatar billede tt-dk Nybegynder
10. februar 2005 - 18:33 #3
hvordan finder jeg ud af det?
Avatar billede moocher Nybegynder
10. februar 2005 - 19:00 #4
Det ved jeg faktisk ikke desværre
Avatar billede cardy Nybegynder
10. februar 2005 - 19:01 #5
Kommer der ikke en advarsel før du skriver ud om at noget af teksten ligger udenfor printerens område
Avatar billede jkrons Professor
11. februar 2005 - 09:11 #6
For at finde ud af, hvor meget af papiret en printer reserverer til eget brug, skal du typisk have fat i printerens tekniske dokumentation. Men hvis du regner med 1 cm i alle sider burde det være nok til langt de fleste printere.
Avatar billede tt-dk Nybegynder
15. februar 2005 - 14:17 #7
lukker