Avatar billede delley Nybegynder
10. februar 2005 - 16:02 Der er 2 kommentarer

Win XP file descriptor parameter?

Hej,

Er det muligt under Win XP pro at ligesom i Linux at sætte max antalet af åbne file descriptors? (ulimit=xxxxM) (ved ikke engang om file descriptor konceptet eksisterer under windows)

Grunden til at jeg spørger er at jeg får en fejl fra et java program (Tomcat 4.1.27) der melder "Too many open files" når den prøver at compilere en JSP fil. Der ser umiddelbart ikke ud som om der er RAM problemer, der er stadigvæk ca. 200MB fri. Har søgt på nettet og alle siger at det hjælper at sætte max antal af FD op i Linux, men kunne ike finde noget for windows...
Avatar billede delley Nybegynder
11. februar 2005 - 12:50 #1
Hej igen, fandt en setting i filen CONFIG.NT der heder "files", den skulle vist angive hvor mange åbne filer en applikation må have under DOS. Det løste mit problem....

Giver mig selv guldregn for veludført job *klapper mig selv på ryggen*
Avatar billede delley Nybegynder
11. februar 2005 - 12:59 #2
PS: satte den til files=5000

Just in case ;-)