Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2005 - 15:34 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Create new ID file

Hej,

Har en idé om at fejlen som en af mine klienter har kan være en fejl ifb. med ID filen ! Da jeg flere gange har reinstalleret uden held, men det eneste der genbruges er ID filen.

Jeg har desværre endnu ikke implimenteret ID recorvery.

Hjælp, hvad skal jeg gøre ?

Fra
Leif
Avatar billede ra1101 Nybegynder
10. februar 2005 - 15:49 #1
Opret brugeren igen, med nøjagtig samme navn. Notes vil da spørge om du vil overskrive den eksisterende bruger. Kald den nye brugers mailfil noget andet end den oprindelige. Efterfølgende kan du i den offentlige adressebog rette hans persondokument tilbage til den oprindelige mailfil, så han ikke mister de mails han allerde har liggende.
Når du opretter personen igen, vil Notes danne en ny id-fil
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2005 - 16:00 #2
Ja, men hvad med Krypteringsnøglen, til evt. krypteret mails ?
Avatar billede karstenv Nybegynder
11. februar 2005 - 08:42 #3
Jeg er enig ra1101, i at det er løsningen, men jeg er også enig med Leif i at det går ud over evt. krypteret mail, og der er ingen vej uden om det.
Avatar billede leif Seniormester
15. februar 2005 - 16:07 #4
Jeg var en heldig mand ! Man fandt en gammel Backup af personens maskine inkl. ID file, det har set ud til at løse problemet for nu !