Avatar billede bossy Nybegynder
23. marts 2001 - 10:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

editere website via IE. ??

Jeg har lige et underligt spørgsmål.

I frontpage ved jeg at når man installere det, laver det en lille knap, således at man kan editere en eller anden tilfældig hjemmeside man ser. Men klikker på en bette kan, så henter den hele skidtet hjem på ens maskine og man kan se hvorledes tingene er sat op. Det er rigtig smart, hvis man lige vil se hvordan et website er bygget op.

I Explorer kan man sætte op hvilket program man vil bruge som editor. Men hvordan tilføjer jeg Dreamweaver. ?? Kig evt. under Funktioner -> Internet indstillinger og klik på fanebladet programmer. Der kan man vælge hvilken html editor man vil bruge. Bare ikke Dreamweaver.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2001 - 10:12 #1
Grunden til dette er at Dreamweaver ikke understøtter denne funktion, det du kan gøre er at gemme sitet, altså filer - save as - og så gemme hele sitet, ned på dit skrivebord, herefter kan du højre klikke på index filen og trykke på edit with dream weaver.

Det virker faktisk på samme måde.
Avatar billede bossy Nybegynder
23. marts 2001 - 11:33 #2
Jeg acceptere dit svar. Men jeg vidste godt den mulighed i forvejen. Det er bare for irriterende at man skal gøre det den besværlige vej... Du kan faktisk godt sætte det ind i den edit-box alligevel. Lidt roden rundt med regedit og så var den der... Men den henter desværre ikke billederne ind.

Men tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2001 - 11:44 #3
OK, kan du ikke sende det der til mig med hvordan man gør det der med regedit det lyder interessant.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2001 - 11:45 #4
Min mail er osj@dbs.dk