Avatar billede fifie Nybegynder
10. februar 2005 - 13:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

virus skal væk

Hej Eksperter
jeg bruger firefox browser, men nu har jeg været så uheldig at få en eller anden virus fætter på min maskine.
den hedder MHTMLRedir.Exploit og min norton antivirus popper frem hver gang jeg starter programmet.
jeg har prøvet at online scanne på forskellige sider, deriblandt Panda/trend/ osv jeg har gennemført scanning med mit eget Norton antivirus som ER up to date, men aligevel kan jeg åbenbart ikke komme af med dette hmmmm :o(
har nogle haft samme problem og sluppet af med den, håberjeg i kan hjælpe mig.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
10. februar 2005 - 13:16 #1
Du bør nok flytte dit spørgsmål over i virus-kategorien ... der sidder helt sikkert en del eksperter, der kan hjælpe dig... .-)
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
10. februar 2005 - 13:17 #2
...og måske give feedback eller lukke nogle af dine gamle spørgsmål. :-)
Avatar billede fifie Nybegynder
10. februar 2005 - 15:20 #3
Har netop lukket nogle af de gamle spørgsmål som enten er løst eller bare droppet :o)

men hvordan "flytter jeg spørgsmålet? skal jeg lukke det og oprette nyt i virus?
jeg har bare ikke set at der var en sektion for virus spørgsmål. sorry!!
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
10. februar 2005 - 15:24 #4
Du har gjort det helt rigtigt nu! :-)
Avatar billede hansen_81 Nybegynder
04. marts 2005 - 18:29 #5
har selv haft.. det-- da norton kom med dens trælse pop-up. slog jeg firewallen fra.. og genstartede og så er den på automatisk.. uden der kommer den der pop.up...