Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
09. februar 2005 - 22:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

winamp modern fjerner bokse

hej eksperter!

jeg har et problem med min winamp :S

jeg har indtil for et par dage brugt 2.8x men tænkte jeg kunne prøve den nye 5'er efter jeg formaterede...

jeg har så fundet ud af at det skulle jeg ha gjort for længe siden da den kan en masse fede ting - bl.a. at smide tracklisten ind i højre side af skærmen så den kun kommer frem når man føre markøren derud! :)

nu er mit problem så det at winamp er forsvundet! altså den kan godt ses nede ved uret, og jeg kan starte den ved at modsat museknappe på ikonet og gå ind i playback, men det er jo ikke særligt hensigtsmæssigt!

jeg har så fundet ud af at jeg kan få boksene frem ved at vælge "classic"-skin istedet for "moderne"...

hvad kan grunden til det være? "moderne"-skinet er jo en del sejere og kan være transparent når man ikke bruger winamp!

håber der er nogen der kan hjælper mig :)

på forhånd mange tak!!
Avatar billede affitheking Nybegynder
09. februar 2005 - 22:55 #1
det kan være at du har været ved og ændre i et eller andet,
eller det kan være et program fejl prøv og lig det ind fra ny af hvis du ikke kan huske om du har lavet et eller andet om ?

hilsen rasmus
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
09. februar 2005 - 22:58 #2
jeg har ikke ændret i winamp (og har kørt en reinstall) men jeg har leget med et program fra microsoft som kan ændre nogle ting i systemet, men jeg har været alle punkterne i programmet igennem og kan ikke se det skulle være det :S
Avatar billede affitheking Nybegynder
09. februar 2005 - 23:06 #3
okey det lyder underligt :S
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
12. februar 2005 - 10:48 #4
jeg har brugt et andet modern skin end standarden så virker det igen