Avatar billede allan21 Nybegynder
23. marts 2001 - 08:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rykkerbrev C5

Når man har prøvet at køre en rykkerprocedure, og rykkerkoderne er blevet opdateret, men man alligevel ikke kan udskrive rykkerbreve. Hvad gør man så.
Avatar billede chimera Nybegynder
23. marts 2001 - 09:10 #1
Hej allan21. Først skal jeg lige høre om du er en erfaren bruger og så hvilke C5 du har?
Avatar billede chimera Nybegynder
23. marts 2001 - 09:58 #2
Hivs ikke du har lavet fejl i proceduren kan det være svært at sige hvor fejlen kan ligge. Prøv at undersøge om du kan se en registrering af rykkerene under \"repporter - debitor\" eller \"periodisk - rykkerliste\" hvis ikke du kan se nogle reg. af rykkere, så er de ikke oprettet korekt. Hvis du kan se dem, så prøv at ændre rykkerkoderne og udskriv dem til skærm.
Avatar billede allan21 Nybegynder
23. marts 2001 - 10:04 #3
Det jeg mener er, hvis man for.eks. har lavet fejl i rykkerproceduren. Dato eller lig. så opdater rykker procedure pr. d.d.  og derved kan du ikke bare køre en ny rykker procedure.
Jeg har ikke prøvet at ændre rykkerkoderne.
De versioner jeg har haft problem med er 1,66 og 1,80.
Jeg er nu en rimelig erfarende bruger.
Avatar billede jta-fyn Nybegynder
01. april 2001 - 08:58 #4
Du kan sagtens køre rykkere igen:
du kører først Debitor/periodisk/efterberegn saldi, hvor du anfører kriterier for nye rykkere -
denne kørsel påfører \"rykkerkoder\" på debitorposter (se Debitor/Kartotek/lokalmenu=posteringer felt=rykkerkode (felt rykket dato er evt. udfyldt med dato for sidste kørsel, men det betyder intet). Ved udskrift af rykkere, så sæt \"Min. dage siden sidste rykker\" til 0 (nul) - er beregnet til virksomheder der kører rykkerkørsel ofte, og så kan man her anføre antal dage mellem rykkere!