Avatar billede mullemeck Nybegynder
09. februar 2005 - 16:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Driver til lyd på ukendt bundkort

Hej

Jeg har en ven over msn, som lige har formateret sin computer, men nu er der ikke lyd på.
Så han mangler en driver til bundkortet, men han har installeret programmet everst, men den viser bare ukendt under bundkort, så var det det, om der var en lyddriver, som funkede til mangle forskellige bundkort?
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 16:20 #1
sig han skal hente aida http://www.sofotex.com/AIDA32-download_L9326.html
(lignende everst) og se om den kan identifisere bundkortet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2005 - 16:27 #2
kalp> everest er nyeste version af Aida ;)

mullemeck> prøv med sisoft sandra
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. februar 2005 - 16:34 #3
http://www.lavalys.com/products/download.php?dlid=2&lang=en
Ka' oplyse alt om isenkrammet - og henvise til DL sted for evt. driver...
Avatar billede mullemeck Nybegynder
09. februar 2005 - 16:36 #4
Klap: Nope der stod stadig ukendt!

Majsmarken: Det er jo everst som vi allerede har prøvet!
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 16:42 #5
john_stigers>> åhh ja.. jeg kan ikke følge med mere hehe;)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. februar 2005 - 18:22 #6
... Du/I må rulle til bundkortleverandøren's hjemmeside og se/læse hvad der er at byde på derfra... Kan også gøres via [everst] programmet's forslag...
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2005 - 19:12 #7
majsmarken> ikke hvis programmerne ikke kan se hvilket bundkort der er tale om ;)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. februar 2005 - 20:04 #8
... det ville da være et forsøg værd. Men [everst] burde da kunne extracte den info på en eller anden måde ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. februar 2005 - 20:15 #9
<john_stigers> + <kalp>: Har I noget at bidrage til min http://www.eksperten.dk/spm/588678
(Sorry for spam...)
Avatar billede mullemeck Nybegynder
21. maj 2005 - 10:32 #10
lukket