Avatar billede tza Nybegynder
09. februar 2005 - 15:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fejl med download..

Hej, jeg har et <div> layer på siden, hvori der er en tabel med links til forskellige mp3'er, mine egne numre vel at mærke..
Det ser sådan ud, dog med flere <td>;

<div id="Layer9" style="position:absolute; left:537px; top:269px; width:264px; height:106px; z-index:12">
  <table width="261" border="0">
    <tr>
      <td><div align="center"><font color="#663300" size="2" face="Tahoma">tekst...</strong></font></div></td>
    </tr>
    <tr>
      <td><div align="center">
          <p>&nbsp;</p>
          <p><a href="vinterim_snippet.mp3" class="linklist"><font size="2" face="Tahoma">Vinterim</font></a></p>
        </div></td>
    </tr>
      <tr>
      <td><div align="center"><em><font color="#996633" size="1" face="Tahoma"><br>
          H&oslash;jre-klik og v&aelig;lg &quot;Gem destination som..&quot;</font></em></div></td>
    </tr>
  </table>
</div>

Problemet er at jeg selv kan downloade numrene fra den pc jeg uploader det hele fra.. - Til gengæld er der ingen andre der kan...???

Tak på forhånd.
Avatar billede olebole Juniormester
09. februar 2005 - 15:49 #1
<ole>

Så må du nok prøve med et link til siden

/mvh
</bole>
Avatar billede tza Nybegynder
09. februar 2005 - 18:02 #2
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
10. februar 2005 - 10:13 #3
Du siger at filen findes her:

http://www.jordnaer.dk/1024_htm/vinterim_snippet.mp3

Det lader ikke til at den gør det, er der ikke en fejl i url'en?
Avatar billede tza Nybegynder
10. februar 2005 - 16:24 #4
Det har du da helt ret i, den skulle så være rettet nu..

Kan du til gengæld finde fejlen på det første link, http://www.jordnaer.dk/dl_1152.php ???
- Der linker jeg til filen i rodmappen, hvor den også er placeret...

Tak på forhånd...
Avatar billede olebole Juniormester
10. februar 2005 - 17:45 #5
Hvor fejlen på det link? Jeg kan ikke se nogen
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
10. februar 2005 - 23:01 #6
heller ikke jeg
Avatar billede tza Nybegynder
16. februar 2005 - 22:29 #7
Sjovt nok, det kan jeg nemlig heller ikke :-/
Men alle andre siger de får beskeden 'destinations-fil ikke tilgængelig.. etc' i en dialog-boks der popper op når man højreklikker.....????
Jeg er virkelig på bar bund her..
Når jeg tjekker fra min egen comp, altså den jeg laver og uploader siden fra, er der ingen problemer, men jeg har også selv prøvet at tjekke den på andre computere og der kommer fejlen altså....?
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
17. februar 2005 - 10:19 #8
når jeg følger dit link får jeg en side frem. Hvor skal jeg højreklikke for at se fejlen?
Avatar billede tza Nybegynder
17. februar 2005 - 13:24 #9
I midten ser du nogen forskellige titler, 'vinterim', sommertid' og 'efterår'.. det er titlerne på numrene, hvor du så højreklikker for at hente dem..
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
17. februar 2005 - 13:35 #10
Det virker perfekt!

Hvis der er fejl på nogle computere, så check at der ikke er pillet ved indstillingerne i browseren, i hosts-filen, og slet Midlertidige internet filer.

Jeg kan ikke se nogen grund til at det skulle fejle
Avatar billede tza Nybegynder
17. februar 2005 - 20:35 #11
Nu har jeg efterhånden også tjekket den på en del forskellige computere, langt de fleste steder virker den, så det må jeg jo gå ud fra...

Tak for hjælpen allesammen.