Avatar billede allan_je Nybegynder
23. marts 2001 - 04:14 Der er 27 kommentarer og
3 løsninger

OpenGl fejl i Counter-strike

jeg har et STORT problem når jeg spiller counter-strike og min fps kommer op over 60 så flimre næsten det hele det jeg mener med næsten er at sådan noget som kasser mennesker og gidsler flimre det er belastende at se på da jeg somregel har en fps på 100 jeg bruger detonator 6.54 WHQL driverene har VIA chipset og kører win2k har kunne køre cs med 100 fps i 1024*768 før.... nogen der kan hjælpe?????
Avatar billede allan_je Nybegynder
23. marts 2001 - 04:15 #1
bomben flimre forresten også
Avatar billede wismann Nybegynder
23. marts 2001 - 07:48 #2
Har du husket at updatere alle dine driver????

*Wismann*
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. marts 2001 - 08:25 #3
100 fps lyder det ikke vildt?
En normal spillefilm og tv kører med 25 fps.

/per
Avatar billede Gnefner Novice
23. marts 2001 - 08:27 #4
Hoejrup >> 100 fps er ikke specielt meget i cs..jeg kører med ca 80 til 85 der hjemme..
Avatar billede pissedoff Nybegynder
23. marts 2001 - 08:36 #5
hehe Hoejrup man kan godt se at du ikke er den store gamer =)

Allan_je download de nyeste leaked drivers fra www.tweakup.dk.

Ellers skulle det ikke virke så download din grafikkort producent driver istedet for reference drivers, det er ikke altid at reference drivers køre skide godt.

/PO
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. marts 2001 - 09:13 #6
pissedoff> Jeg har brugt for meget tid i mit liv på spil, og nu skal der være tid til noget andet.

/per
Avatar billede pissedoff Nybegynder
23. marts 2001 - 09:21 #7
Hmmm...

Det er vist længe siden du har spillet så =)

Ja det er rigtigt det du skriver, men det er da ok med et spil en gang imellem lige til at stresse af og få afreageret lidt =)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. marts 2001 - 10:00 #8
pissedoff> Hvordan kan du spille cs med 100 fps, når din monitor kun opdaterer med 85 Hz. Dvs. den opdaterer med 85 billeder pr. sekund.

/per

Avatar billede pissedoff Nybegynder
23. marts 2001 - 10:25 #9
Jaeh , det er på sin hvis hvis FPS i virkelighed var FPS.

Men det er i virkeligheden et synonym for den båndbredde grafikkort har.

Det virket lidt forvirrende, men hvad fanden..=)
Avatar billede pissedoff Nybegynder
23. marts 2001 - 10:25 #10
UPS

Jaeh , det er på sin hvis hvis FPS i virkelighed var FPS. = Jaeh , det er på sin rigtigt nok vis hvis FPS i virkelighed var FPS
Avatar billede allan_je Nybegynder
23. marts 2001 - 12:17 #11
pissedoff >> jeg har før kunne spille det med de nuværende driver jeg bruger og jeg har hørt at WHQL driverne er de bedste lige på nær dem der er lavet til grafikkortet
Avatar billede allan_je Nybegynder
23. marts 2001 - 12:17 #12
BTW er det er 3D blaster eForce 2 MX
Avatar billede pissedoff Nybegynder
23. marts 2001 - 12:41 #13
njaeh.... det tror jeg ikke...WHQL er ikke så gode at de er nær på dem er der lavet til kortet!

Men så prøv at downloaded 4in1 drivers fra www.viatech.dk. Det hjælper altid!

Men et godt råd de drivere Creative laver til kortet passer bedre og giver ofte en bedre billedkvalitet og du undgår temmelig mange grafikfejl. Jeg har selv oplevet det med mit ASUS 7700 kort.

/PO
Avatar billede pissedoff Nybegynder
23. marts 2001 - 12:41 #14
ups..... det var vist www.viatech.com =)
Avatar billede allan_je Nybegynder
23. marts 2001 - 12:41 #15
lige et lille x-tra ting.... de originale drivere kan jeg ikke finde ikke engang inde på creatives hjemmeside... :( lidt surt....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. marts 2001 - 13:36 #16
Du kan helt sikkert finde dine originale drivere på http://www.driverguide.com/

/per
Avatar billede kapla Nybegynder
23. marts 2001 - 13:40 #17
Avatar billede allan_je Nybegynder
23. marts 2001 - 14:11 #18
har prøvet.... kan ik finde dem inde på driversguide.com... og jeg har altid kørt med VIA\'s 4i1 driver.... men jeg har lige haft formateret igen så hvis problemet er løst så fordeler jeg pointne lige mellem dem der har svaret...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. marts 2001 - 14:58 #19
Du kan altid finde en OpenGL driver på http://www.opengl.org

/per
Avatar billede pissedoff Nybegynder
23. marts 2001 - 16:41 #20
Avatar billede allan_je Nybegynder
23. marts 2001 - 18:10 #21
kapla0 >> glsetup virker kun til win 9x og ME
Avatar billede allan_je Nybegynder
23. marts 2001 - 18:10 #22
det virker heller ikke med de originale drivere...... hvad kan der være galt?
Avatar billede allan_je Nybegynder
23. marts 2001 - 19:17 #23
nu har ejg fået den op på 75 fps... (kørte 100 før ejg formaterede første gang), flimmeret er da blevet mere utydeligt... MEN!!!!!!! nu er der nogle irriterende streger istedet..... hvis i vil se screenshot så send mig lige en mail på MadMax_333@yahoo.com så sender jeg et... det fylder 2,25 MB
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. marts 2001 - 21:03 #24
Har du husket at opdatere win2k med Service Pack 1?

http://www.microsoft.com/DirectAccess/Products/win2000.svr/servicepack.asp

/per
Avatar billede allan_je Nybegynder
23. marts 2001 - 22:57 #25
DOH nej prøver lige om det virker *SS*
Avatar billede allan_je Nybegynder
24. marts 2001 - 00:06 #26
nå men jeg har prøvet lidt af hvert...... alt sammen nogle gode svar så jeg deler det lidt op efter hvem der har gevet det/de svar der hjalp mest.... mail mig hvis i synes det er unfair så finder vi ud af noget...
Avatar billede allan_je Nybegynder
24. marts 2001 - 00:10 #27
hmmmm eksperten kan ikke ta halve point... *SS* så sorry til de 2 der skulle have haft 62.5 point og kun fik 62...... BTW så er min fps røget lidt ned (70 - 75) men wtf piller lidt og ser hvad der sker.. *SS* MANGE tak for hjælpen da jeg er den STORE counter-striker....... så de sidste 2 døgn har været et helvede for mig hvis i møder mig på nettet hedder jeg [VGD]MadMax
Avatar billede alcoholic Nybegynder
26. marts 2001 - 10:18 #28
hvilket grafik kort har du??????
Avatar billede allan_je Nybegynder
26. marts 2001 - 13:11 #29
ææææh... et geforce 2 MX fra creative som jeg har skrevet før.....
Avatar billede nomiz Nybegynder
20. april 2001 - 11:15 #30
Allan_je det er fordi du kører v_sync. Så opdaterer hz lig med fps.

/vh
Simon