Avatar billede sb Nybegynder
09. februar 2005 - 13:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Software til jukebox

Jeg har en computer stående jeg tænke at benytte til jukebox. Maskinen står i et skab og styres fra en 7" touchscreen monteret på køleskabet i køkkenet. PCen kører Win2000. Det hele kører egentlig fint, men jeg savner en ordentlig software-spiller, gerne tilpasset små touchscreen skærme.

Spilleren må kunne spille:
- MP3
- Video (dvd, divX etc)
- Netradio (med mulighed for enkelt at skifte mellem stationer)
- Radio fra en USB radiomodtager (lyd kommer ind via mic. porten på lydkortet)

Helst vil jeg have alt dette i et program. Et alternativ er selvfølgelig flere forskellige programmer, men det er ikke optimalt.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. februar 2005 - 16:23 #1
Prøv at kigge på www.musicmatch.com

Jeg skulle mene den kan det meste. Det jeg er mest i tvivl om er radioafspillerdelen. Det er vist rettet mod deres egne radiokanaler.

Jeg er heller ikke helt sikker på hvor meget video den kan afspille - det er ikke lige det jeg har brugt den mest til.... - men noget kan den da...

Men den eneste spiller jeg skulle mene kan det hele, er Windows media player. Den arbejder måske bare ikke så godt sammen med skærmen?
Avatar billede sorenbs Nybegynder
09. februar 2005 - 22:22 #2
www.minhtpc.dk under programmer
Avatar billede sb Nybegynder
10. februar 2005 - 08:00 #3
Tak for hjælpen begge to. På minhtpc.dk fandt jeg en link til Meedio, et program som var lige det jeg var ude efter.

Kom med et svar begge to, så får i nogle poeng.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. februar 2005 - 10:44 #4
Jeg springer over - Musicmatch kan slet ikke det samme, så det var en dårlig løsning...
Avatar billede sorenbs Nybegynder
10. februar 2005 - 17:07 #5
Meedio er et rigtigt godt program.